coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 30 فروردین 1401

طرح فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 30 فروردین 1401 اعلام شد. ایران‌خوردو در طرح جدید خود، دو خودرو در مدل‌های مختلف را ارائه کرده است. طرح جدید ایران خودرو، شامل مرحله سی‌وششم طرح فروش فوق‌العاده و مرحله چهارم ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

دو طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از سه‌شنبه، 30 فروردین آغاز شده و تا پنج‌شنبه، 1 اردیبهشت ادامه دارد. در هر دو طرح، دو خودرو در مدل‌های مختلف ارائه شده که مجموع آنها به چهار خودرو می‌رسد. در ادامه با جزییات بیشتری به معرفی فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 30 فروردین 1401 می‌پردازیم.

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 30 فروردین 1401

ایران خودرو در دو طرح فروش فوری خود، خودروهای پژو پارس با موتور XU7P، پژو پارس TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتور TU5P را در نظر گرفته است. همانطور که در جدول‌ها مشاهده می‌کنید، مبالغ پیش‌پرداخت، زمان تحویل و رنگ‌های ارائه شده، یکسان هستند.

فروش فوری ایران خودرو
فروش فوری ایران خودرو

توجه داشته باشید که در طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تنها بانوانی واجد شرایط هستند که از 19 آبان 1400 تا کنون، فرزند دوم یا چندم خود را به دنیا آورده باشند.

طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ثبت نام خودرو در این طرح از سه‌شنبه (امروز) آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ادامه دارد. روند فروش در این طرح همچنان به‌صورت قرعه‌کشی انجام می‌شود و مهلت تحویل خودروها، 3 ماهه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 30 فروردین 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر