coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس نورد N20 رونمایی شد ؛ پایین رده باکیفیت

وان پلاس نورد N20 رسما کار خود را آغاز کرد. این گوشی ارزان‌قیمت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1، تنها با قیمت 282 دلار عرضه خواهد شد.

پس از شایعات منتشر شده درباره وان پلاس نورد N20 ، بالاخره این گوشی اقتصادی شرکت وان پلاس، به طور رسمی رونمایی شد. گفته می‌شود که این گوشی در حال حاضر، منحصر به Metro و T-Mobile آمریکاست و تنها در رنگ آبی، در 28 آوریل (8 اردیبهشت) عرضه خواهد شد. در ادامه‌ی این مطلب با مشخصات این گوشی اقتصادی با تکراتو همراه باشید.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس نورد N20

وان پلاس Nord N20 دارای یک نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. این پنل نمایشگر به گوریلا گلس 3 مجهز شده و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. درواقع صفحه‌نمایش وان پلاس نورد N20 از نسخه قبلی خود، زیباتر است؛ اما از کیفیت پایین‌تری بهره می‌برد.

وان پلاس نورد N20

این گوشی با ابعاد 159.8 در 73.1 در 9 میلی‌متر، از یک ماژول دوربین در پنل پشتی برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی می‌شود. سوراخ پانچ این گوشی که در قسمت بالا، سمت چپ نمایشگر تعبیه شده نیز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، مجهز است. انرژی این گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌شود که این باتری از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین وان پلاس نورد N20 به اسنپدراگون 695 کوالکام که بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است، مجهز بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 619، بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از اسپیکر دوگانه و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گفتنیست که OnePlus Nord N20 5G با اندروید 11 عرضه می‌شود که این موضوع در مقایسه با رقبای اصلی این گوشی که سری A و M سامسونگ بوده و با اندروید 12 عرضه می شوند، یک نقطه ضعف خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد وان پلاس Nord N20 و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این مثلاً ارزونه تو کشورای اروپایی ارزوونه نه توو ایران توو ایران هشت میلیوونه مرتیکه

    پاسخ