;
coinex

عنوان فیلم سریع و خشن 10 مشخص شد ؛ حضور قطعی جیسون موموا

وین دیزل ستاره محبوب سری فیلم‌های «سریع و خشن» با اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام خود، از عنوان فیلم سریع و خشن 10 رسما رونمایی کرد. با تکراتو همراه باشید.

این بازیگر با پست کردن عکسی در اینستاگرام خود مشخص کرد که عنوان قسمت دهم فیلم Fast & Furious، رسما «Fast X» نام‌گذاری شده و همچنین با توجه به کپشن نوشته شده برای این پست می‌توان نتیجه گرفت که فرآیند تولید این فیلم آغاز شده است.

حضور قطعی جیسون موموا در فیلم سریع و خشن 10

برای چند سال پیاپی، جیسون موموآ نقش شروری را ایفا نکرده و بیشتر کاراکترهای او مثل فیلم «آکوامن» در دنیای دی‌سی قهرمان اصلی بوده‌اند. اما حضور قطعی جیسون موموآ (Jason Momoa) به عنوان یک شخصیت بدجنس و شرور، وین دیزل (Vin Diesel)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، لودکاریس (Ludacris)، سونگ کانگ (Sung Kang)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) و چارلیز ترون (Charlize Theron) در فیلم سریع و خشن 10 تایید شده است.

عنوان فیلم سریع و خشن 10 مشخص شد ؛ حضور قطعی جیسون موموا

تاکنون اطلاعاتی از جزئیات مربوط به داستان Fast X که قبلا به «سریع و خشن 10» شناخته می‌شد به بیرون درز نکرده، اما مشخص است که این فیلم پایانی بر قسمت‌های اصلی خواهد بود که در دو قسمت پخش خواهد شد. کارگردانی این فرنچایز را آقای جاستین لین که یکی از کارگردانان اصلی این مجموعه به‌حساب می‌آید به عهده دارد. لین پیش از این، فیلم‌های F9 2021 و همچنین Fast & Furious 6 ،Fast Five ،Fast & Furious و The Fast and the Furious: Tokyo Drift را در پرونده کاری خود ثبت کرده است. تهیه کنندگی Fast X نیز بر عهده آقای لین و وین دیزل خواهد بود.

فیلم‌های «سریع و خشن» مجموعا بیش از 6.6 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و آخرین فرنچایز از این سری، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های یونیورسال پیکچرز به‌حساب خواهد آمد. بخش اول فیلم Fast X در تاریخ 19 می سال 2023 (29 اردیبهشت سال 1402) توسط یونیورسال بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با سری فیلم‌های «سریع و خشن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر