;
coinex

عنوان قسمت سوم انیمیشن Spider Man مشخص شد

سونی در جریان رویداد کامیک کان، اطلاعات و خبرهای هیجان‌انگیزی را به طرفداران فیلم مرد عنکبوتی ارائه کرده است. سونی در این رویداد از عنوان رسمی قسمت سوم انیمیشن Spider Man خبر داد.

با موفقیت قسمت اول انیمیشن اسپایدرمن با عنوان «Spider-Man: Into the Spider-Verse»، سازندگان اثر به دنبال خلق جهان انیمیشینی از این شخصیت محبوب رفتند. حال، با برگزاری رویداد کامیک کان خبر از رونمایی قسمت دوم و سوم انیمیشن Spider Man به میان آمده است.

عنوان قسمت سوم انیمیشن Spider Man

سونی در جریان رویداد کامیک کان،‌ 15 دقیقه اول انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را به نمایش گذاشت و عنوان رسمی قسمت سوم را نیز فاش کرد. پیش از این گفته می‌شد که قسمت سوم انیمیشن Spider Man با عنوان «Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part II» اکران می‌شود؛‌ اما اینطور نیست.

اسم عنوان رسمی این انیمیشن، «Spider-Man: Beyond the Spider-Verse» خواهد بود.

قسمت دوم انیمیشن Spider-Man

در Spider-Man: Beyond the Spider-Verse، شامیک مور در نقش مایلز مورالس/مرد عنکبوتی، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر، اسکار آیزاک در نقش میگل اوهارا/مرد عنکبوتی 2099 و ایزا رای در نقش زن عنکبوتی/ جسیکا درو حضور دارند.

تهیه‌کنندگان درباره قسمت جدید می‌گویند: «ما باید تلاش می‌کردیم تا موضوع و متد جدیدی را ایجاد کنیم، بنابراین این پروژه خیلی بزرگ‌تر از پروژه‌های قبلی است. نزدیک به 1000 نفر روی پروژه کار می‌کنند. فیلم اول 40 کاراکتر دارد. این یکی 240 کاراکتر دارد.»

تهیه‌کنندگان همچنین ادامه دادند که فیلم در دنیای عنکبوتی گوئن (سیاره 65) شروع می‌شود و سپس در سیاره 160 ادامه می‌یابد که ادامه‌ همان مکان اولیه‌ای است که مایلز مورالس در آن زندگی می‌کند. میلر گفت که شش جهان مختلف در فیلم با هم تداخل پیدا می‌کنند. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و  جاستین تامپسون گروه کارگردانی این فیلم هستند. فیلمنامه این اثر نیز از توسط فیل لرد، کریستوفر میلر و دیو کالاهام تهیه شده است.

هفته گذشته، سونی پیکچرز اعلام کرد که تاریخ انتشار Spider-Man: Across the Spider-Verse با تأخیر یکساله و در تاریخ 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) اکران خواهد شد. قسمت دوم Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز در تاریخ 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403) منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قسمت دوم انیمیشن Spider Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اسم قسمت دومش چی هست؟

    پاسخ