;
coinex

عنوان فیلم آواتار 2 و تاریخ پخش اولین تریلر آن مشخص شد

دیزنی روز گذشته در رویداد سینماکان از عنوان فیلم آواتار 2 خبر داد. این جذاب‌ترین خبری است که بعد از مدت‌ها به گوش طرافداران این فیلم می‌رسد؛ مخصوصا با توجه به تاخیر طولانی در تاریخ اکران فیلم. برای اطلاع از جزییات این خبر و آگاهی از عنوان فیلم آواتار 2 در ادامه با تکراتو همراه شوید.

اولین آواتار در سال 2009 اکران شد و هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران محسوب می‌شود. فیلمی با جلوه‌های ویژه پیشرو که هنوز هم یکی از بهترین جلوه‌های ویژه را دارد. حال پس از گذشت 13 سال، شاهد اکران دنباله آواتار خواهیم بود. پروژه‌ای که از چند سال قبل استارتش خورده بود.

عنوان فیلم آواتار 2

دیزنی روز چهارشنبه در پنل اختصاصی سینماکان،‌ از عنوان فیلم آواتار 2 خبر داد. این فیلم که پس از تاخیر طولانی، قرار است در 16 دسامبر (25 آذر) اکران شود، با عنوان رسمی «Avatar: The Way of Water» اکران خواهد شد.

عنوان فیلم آواتار 2 و تاریخ پخش اولین تریلر آن مشخص شد

 

دیزنی همچنین توضیح داد که بعد از دیدن تیزر فیلم، متوجه دلیل تأخیر طولانی در اکران فیلم خواهید شد. اولین تریلر این فیلم همراه با اکران دکتر استرنج 2 در سینما، پخش خواهد شد. دکتر استرنج 2 از تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) روی پرده سینماها می‌رود.

در خلاصه دیزنی از فیلم آواتار 2 آمده:

آواتار 2: راه آب، یک دهه پس از وقایع فیلم اول شروع می‌شود. فیلم روایت خانواده سالی (جیک، نیتیری و بچه‌هایشان) است. مشکلاتی که برایشان به وجود می‌آید، تلاش‌هایی که برای زنده ماندن می‌کنند و مصیبت‌هایی که متحمل می‌شوند.

آواتار 2 در 16 دسامبر 2022 اکران خواهد شد. برای ساخت آواتار 3، 4 و 5 نیز برنامه‌ریزی شده و هر کدام به فاصله دو سال بعد از اکران فیلم قبلی، منتشر خواهند شد.

سم ورتینگتون، سیگورنی ویور، زویی سولدانا، استیون لنگ، ادی فالکو، کیت وینسلیت بازیگران فیلم آواتار 2 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عنوان فیلم آواتار 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر