;
coinex

قابلیت Companion Device امکان استفاده از واتساپ روی 2 دستگاه را فراهم می‌کند

قابلیت Companion Device واتساپ در نسخه آزمایشی اضافه شده است. ویژگی جدید این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با استفاده از دو موبایل متفاوت، از واتساپ استفاده کنند. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد این ویژگی واتساپ بیشتر بدانیم.

واتساپ قصد دارد تا ایرادات و محدودیت‌های خود را اصلاح کند. واقعیت این است که پیام‌رسان واتساپ نسبت به رقبای خود قابلیت‌های کمتری دارد و کمبود امکانات در استفاده روزمره کاربران کاملاً احساس می‌شود. از این رو در تلاش برای بیشتر کردن قابلیت‌های خود است. در همین راستا، استفاده از واتساپ بر روی 2 دستگاه امکان‌پذیر شد. از این پس می‌توانیم بدون اتصال گوشی اصلی به اینترنت، از واتس‌اپ استفاده کنیم؛ این ویژگی در رقیب واتساپ (تلگرام) سال‌هاست که وجود دارد.

قابلیت Companion Device واتساپ

واتساپ برای افزایش قابلیت‌های خود، قابلیت جدیدی را با نام Quick Reactions به نسخه آزمایشی اضافه کرد تا کاربر بتواند سریع‌تر به پیام‌ها واکنش نشان دهد. عملکرد ویژگی جدید واتساپ به این صورت است که دست خود را روی یک پیام نگه می‌دارید و در پایین آن هشت ایموجی به شما نمایش داده می‌شود تا شما برای فرستان ایموجی به کیبورد مراجعه نکنید.

ویژگی «پشتیبانی از چند دستگاه» نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که واتساپ اخیرا ارائه کرده است. با کمک این ویژگی می‌توانید بدون اتصال گوشی موبایل به اینترنت، از طریق لپ‌تاپ و یا PC خود به پیام‌رسان واتس‌اپ دسترسی داشته باشید.

قابلیت Companion Device واتساپ

قابلیت جدید واتساپ به کاربر این امتیاز را می‌دهد تا از طریق چند دستگاه موبایل و یا تبلت، به یک حساب کاربری دسترسی داشته باشد. این ویژگی WhatsApp که در حال ارائه توسط نسخه جدید بتا است، قابل دسترسی و استفاده خواهد بود.

قابلیت‌های جدید واستاپ، توسط WABetalnfo منتشر می‌شود (WABetalnfo به افشاگر ویژگی‌های واتساپ نیز معروف است). طبق گزارشی که WABetalnfo ارائه کرده است، امکان دسترسی به گزینه جدید واتساپ در نسخه بتا 2.22.10.13 اندروید وجود خواهد داشت. همچنین یک اسکرین‌شات از ویژگی جدید به اشتراک گذاشته شده که در آن گزینه جدیدی با نام «Register Device as Compnion» به چشم می‌خورد.

قابلیت Companion Device در واتساپ

ظاهراً برای استفاده از این گزینه، کاربر باید کد QR را با دستگاه دوم اسکن کند. اگر دستورالعمل‌ها به صورت درست انجام شود و کد QR توسط گوشی موبایل و یا تبلت اسکن شود، شما می‌توانید به صورت همزمان به یک حساب کاربری، با عنوان دیوایس دوم متصل شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت Companion Device واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر