;
coinex

اطلاعات جدیدی از بازی Skull & Bones در دسترس قرار گرفت

اطلاعات جدیدی از بازی Skull & Bones توسط تعدادی از بازیکنان به‌صورت غیر رسمی به بیرون درز کرد که شامل جزئیات جدیدی از این بازی می‌شود. با تکراتو همراه باشید.

سال پیش بود که توسعه بازی Skull & Bones قبل از ورود به مرحله آلفا و در جولای 2021 مجددا از سرگرفته شد و تیم بزرگ جدیدی بر روی ساخت آن متمرکز شد. پس از گذشت مدت زمانی، کمپانی Ubisoft در ماه گذشته از برخی بازیکنان دعوت به‌عمل آورد تا نسخه اولیه این عنوان را برای اولین بار تست و آزمایش کنند. با این اتفاق گیم‌پلی نسخه اولیه بازی لو رفت و کاربری به‌نام Wesam_L در reddit ویدیو آن‌ را به اشتراک گذاشت.

در ویدویو مشخص شد که یک منطقه مرکزی به‌نام Sainte-Anne در بازی Skull & Bones وجود دارد که شبیه به تاور در بازی Destiny 2 است. این مرکز مقر اصلی دزدان دریایی قرار دارد. بازیکنان می‌توانند در Sainte-Anne از مغازه‌های موجود دیدن کرده، به ساخت وسایلی مشغول شوند و ماموریت‌هایی را انجام دهند. همچنین بازیکنان در این مرکز می‌توانند تیم‌های سه نفره تشکیل داده و با یکدیگر تعامل کنند.

سپس بازیکنان از Sainte-Anne به جهان بازی می‌روند تا مشغول انجام ماموریت‌ها و نبردهای بزرگ شوند که ظاهرا کمی پیچیده‌تر از نبردهای بازی Assassin’s Creed به نظر می‌رسند. به‌نظر می‌رسد که بیشتر وقت بازیکن در بازی در دریا می‌گذرد و آن‌ها وقت زیادی را صرف نبردهای خونین در آن می‌کنند. بازیکنان می‌توانند راه خود را در پیش گرفته و با توجه به روش‌های مختلفی که برای رویارویی با دشمن در نظر گرفته شده از جمله حملات به قلعه‌ها و شهرک‌ها، حمله به کشتی‌های NPCها و بازیکن‌های دیگر و رویدادهای جهانی بزرگ‌تر مانند مقابله با یک تاجر بزرگ،  بازی خود را پیش ببرند.

بازی Skull & Bones دارای نبردهای دریایی گسترده است

بازیکنان باید از قبل آماده جنگ شوند تا منابع کافی برای حفظ سلامت کشتی خود و غذا و نوشیدنی برای حفظ روحیه خدمه خود داشته باشند. جدی نگرفتن این کار در نهایت منجر به غرق شدن کشتی در هنگام نبرد با دیگران می‌شود. اما نگران نباشید، شما می‌توانید پس از ریسپاون شدن دوباره برای جمع‌ آوری منابع خود بازگشته و تلاش کنید.

گشت و گذار در جزیره‌های مختلف کمی کمتر از آنچه بازیکنان انتظار دارند، به‌نظر می‌رسند. برای مثال شما در بازی Sea of Thieves می‌توانید با کشتی خود به هر جزیره‌ای که در نقشه بازی وجود داشته باشد، سفر کرده و به اکتشاف در آن بپردازید. اما در بازی Skull & Bones این اتفاق متفاوت است. شما در این بازی فقط می‌توانید به مناطق خاصی که در نقشه مشخص شده سفر کنید و به اکتشاف در همان مناطق بپردازید.

اطلاعات جدیدی از بازی Skull & Bones در دسترس قرار گرفت

در بازی سیستم پیشرفت سطح برای بازیکنان وجود دارد. این سیستم که Infamy نام دارد، در مرکز قرار گرفته و بازیکن به عنوان یک Outcast شروع به بازی می‌کند. در حالی‌که گیم‌پلی فاش شده تمام سطوح Infamy را نشان نمی‌داد، اما به نظر می‌رسید که حدود 15 سطح مختلف وجود داشته باشد. بازیکنان همچنین با بالا بردن سطح Infamy خود، به کشتی‌های بزرگ‌تر و بهتری دسترسی پیدا می‌کنند که به تدریج از طریق اکتشاف، نبرد، شکار گنج و غیره افزایش می‌یابد. (در نظر داشته باشید که این ویژگی‌ها توسط گیم‌پلی که به بیرون درز کرده است، فاش شده است و ممکن است با بازی اصلی که در آینده منتشر می‌شود، مقدار کمی تفاوت داشته باشد).

در ویدیو فاش شده صدای یک راوی شنیده می‌شد که بیان می‌کرد همه ماموریت‌ها در بازی Skull & Bones را می‌توان به صورت انفرادی انجام داد، اما حالت Co-op نیز برای این عنوان تعبیه شده است و ماموریت ها را می‌توان با تعداد بازیکن توصیه شده انجام داد.

پنج سال پیش بود که بازی Skull & Bones توسط یوبیسافت معرفی شد. اما در طول این سال‌ها با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد. گزارش شده است که تا جولای سال گذشته، به‌مدت هشت سال است که این بازی در دست ساخت قرار دارد. تاریخ انتشار این عنوان به‌صورت دقیق توسط یوبیسافت اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که به عرضه آن نزدیک شده باشیم. زیرا یوبیسافت آن‌را به برخی از افراد به‌صورت عمومی نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

با توجه به اتفاقات و تجربه‌های خود نسبت به یوبیسافت و بازی‌ها اخیری که ساخته است، فکر می‌کنید این بازی پس از انتشار موفق خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر