;
coinex

بازی God of War Ragnarok ؛ تاریخ عرضه و هرآنچه تاکنون می‌دانیم

هرآنچه که تاکنون درباره بازی God of War Ragnarok باید بدانیم را سعی کردیم در این مطلب برای شما جمع‌آوری کنیم تا با دیدی باز به سراغ نسخه جدید برویم. با تکراتو همراه شوید.

موفقیت‌هایی که بازی God of War 2018 کسب کرد، باعث شد که طرفداران انتظارات زیادی از دنباله این عنوان داشته باشند که منطقی هم به‌نظر می‌رسد. زیرا استودیو Santa Monica و Sony با تبلیغات متعددی که برای بازی God of War Ragnarok کرده است، توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و طرفداران را بیش از پیش تشنه نگه داشته است.

بازی God of War Ragnarok شاهد بازگشت کریتوس و آترئوس در دنیای نورس قدیم خواهد بود. این عنوان قرار است که دنباله نسخه پیشین خود یعنی God of War 2018، یکی از بهترین بازی‌های PS4 باشد و ظاهرا در سال 2022 وارد بازار خواهد شد، اما اگر یک‌بار دیگر هم تاخیر بخورد، خیلی شگفت زده نخواهیم شد.

با استفاده از قدرت PS5 برای توسعه این پروژه، تصاویر بازی God of War Ragnarok در حال حاضر فوق العاده به نظر می‌رسند. به‌نظر می‌رسد که این‌بار کریتوس و آترئوس بیشتر از نه قلمرو اساطیر نورس قدیم را کاوش خواهند کرد. همان‌طور که شما هم همانند ما منتظر انتشار این بازی مورد انتظار هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار دیگر به بازی God of War 2018 برگردید و آن‌را روی PS5 تجربه کنید، زیرا پیشرفت‌هایی که نسبت به نسخه PS4 ارائه می‌دهد، می‌تواند حس بهتری را نسبت به این بازی به شما منتقل کند و یک ماجراجویی خونین را رقم بزند.

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به فصل تابستان و پاییز اطلاعات بیشتری درباره بازی God of War Ragnarok بشنویم. اما در این بین، آنچه تا به حال در مورد آن می‌دانیم را برای شما مرور خواهیم کرد.

حدس و گمان تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

بیشتر از هشت ماه است که هیچ تریلر جدیدی از بازی God of War Ragnarok به‌نمایش گذاشته نشده است، اما ظاهرا مشکلی نیست و به انتشار خود در سال 2022 نزدیک می‌شود و برونو ولازکز (Bruno Velazquez) کارگردان انیمیشن استودیو سانتا مونیکا، خاطرنشان کرد که Ragnarok امسال عرضه می‌شود. اگر تمامی این مسائل درست باشد و توسعه بازی به‌خوبی پیش رفته باشد، شاید در ماه‌های آینده شاهد حضور اختصاصی این بازی در برنامه State of Play سونی باشیم و در آن سونی از تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok رونمایی کند.
این بازی قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما به‌دلیل این‌که توسعه آن زمان‌بر شد، انتشار آن با تاخیر روبه‌رو شد. بنابراین، دور از ذهن نیست که عرضه آن‌ را در اواخر سال 2022 تصور کنیم.  اما باتوجه به این‌که این بازی به‌دلیل پولیش‌های نهایی مقداری به تعویق افتاده است، اگر انتشار آن به سال 2023 هم موکول شود، تعجب نخواهیم کرد.

هرآنچه که تاکنون درباره بازی God of War Ragnarok باید بدانیم

داستان بازی God of War Ragnarok

مجموعه بازی God of War همیشه داستانی تاریک و خونین داشته و تصویر واضحی از خشم و انتقام را به‌رخ کشیده است. داستان Ragnarok نیز دنباله نسخه 2018 در سرزمین‌های نورس روایت می‌شود. در افسانه‌های نورس، راگناروک به‌عنوان آخرالزمان درنظر گرفته می‌شود و همه چیز را از بین می‌برد. در نتیجه منطقی است که کارگردان بازی آقای ویلیامز، این نسخه را آخرین عنوان این بازی درنظر می‌گیرد که در سرزمین‌های نورس جریان دارد. در Ragnarok گرگ‌هایی به‌نام‌های هاتی (Hati) و اسکال (Skoll) وجود دارند که فرزندان لوکی (Loki) هستند. این گرگ‌ها به‌دنبال نابودی ماه و خورشید هستند و در داستان‌های بازی God of War بسیار به این دو گرگ اشاره شده است. حتی بسیاری از افراد معتقد هستند که ممکن است هاتی و اسکال در بازی God of War Ragnarok حضور داشته باشند.

هشدار اسپویلر: پایان بازی God of War 2018 بذر داستان قدیمی راگناروک را می‌کارد. در پایان نسخه 2018، ثور خدای رعد و برق نورس، در خانه کریتوس ظاهر می‌شود و ظاهرا به دنبال انتقام گرفتن از کریتوس است که پسرانش و همچنین برادرش بالدور را کشته است.

هرآنچه که تاکنون درباره بازی God of War Ragnarok باید بدانیم

پس از انتظارات فراوان بالاخره تریلر رسمی از بازی God of War Ragnarok در PlayStation Showcase 2021 منتشر شد. این تریلر نشان دهنده تعامل بین آترئوس جوان و پدرش کریتوس است. همچنین در آن تریلر شاهد حضور شخصیت‌هایی آشنا از نسخه God of War 2018 و خدایان نورس بودیم. اما آنچه که می‌توان دریافت این است که God of War بعدی دنباله مستقیم نسخه 2018 خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خدای جنگ راگناروک کریتوس و پسرش آترئوس را در حالی‌که در سراسر نه قلمرو سفر می‌کنند، دنبال کند. این مناطق احتمالا شامل Svartalfheim و Asgard و همچنین مناطق دیگر نیز خواهد بود.

ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نبردهای این بازی بسیار سنگین و خونین باشد و حس رضایت بخشی را به بازیکن القا کند. امیدواریم به لطف کنترلر لمسی پیشرفته DualSense، نبردها حس واقعی‌تری به‌خود بگیرند و از عمق بیشتری برخوردار باشند.

عرضه بازی God of War Ragnarok بر روی PS4 و PS5

بازی God of War Ragnarok یک بازی میان نسلی خواهد بود که برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. این‌که آیا این اتفاق چقدر باعث افت گرافیک بازی بر روی PS5 می‌شود به این بستگی خواهد داشت که استودیو سانتا مونیکا چقدر می‌تواند بازی را برای هر دو کنسول به صورت مجزا توسعه دهد. اما چیزی که از تریلر پخش شده آشکار شد، خبر از کیفیت عالی این بازی بر روی کنسول PS5 می‌داد.

God of War 2018 در پلی استیشن 4 فوق‌العاده به نظر می‌رسید، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دنباله آن نیز به‌خوبی نسخه 2018 باشد، مخصوصا اگر از ویژگی‌های گرافیکی که برای توسعه نسخه PS5 استفاده شده، مقداری بهره برده باشد.

هرآنچه که تاکنون درباره بازی God of War Ragnarok می دانیم

اگر بازی God of War Ragnarok امسال از راه برسد و در داستان‌گویی و گیم‌پلی ردپای نسخه قبلی خود را دنبال کند، می‌توانیم آن‌را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های PS5 که تا به‌حال عرضه شده، در نظر بگیریم.

استعدادهای زیادی در استودیو سانتا مونیکا به عنوان یکی از توسعه دهندگان سونی وجود دارند. اگر این شرکت بتواند از قدرتی که کنسول پلی استیشن 5 در اختیار آن‌ها می‌گذارد تمامی بهره را ببرد، بازی God of War Ragnarok به عنوانی خیره کننده تبدیل خواهد شد. حتی اگر این اتفاق هم نیفتد، ما همچنان مشتاق هستیم ببینیم که دنباله داستان نسخه 2018 به کجا خواهد رسید و همچنین خوشحال خواهیم شد که بیشتر از نه قلمرو را  می‌توانیم به گشت و گذار بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

شما هم همانند ما منتظر نسخه جدید این عنوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant و tomsguide

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر