;
coinex

تماشا کنید: تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future با بازی کریستن استوارت

تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future به طور رسمی منتشر شد. Crimes of the Future یک فیلم علمی و تخیلی و هیجانی است که بازیگران معروفی مانند ویگو مورتنسن، لئا سیدو و کریستن استوارت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

دیوید کراننبرگ، کارگردان مشهور فیلم‌هایی مانند The Fly و Eastern Promises و A History of Violence، کارگردانی و نویسندگی سریال Crimes of the Future را بر عهده دارد. مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال در 11 مرداد سال 1400 آغاز شده بود و امروز تریلر آن منتشر شد. با این خبر همراه ما باشید تا تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future را مشاهده کنیم.

تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future

داستان این فیلم، به داستان زندگی یک هنرمند بزرگ با نام «سائول تنسر» اشاره می‌کند. این هنرمند، دچار سندروم تکامل یافتگی شده و همین امر موجب ایجاد ارگان‌های جدیدی در بدنش شده است. داستان این فیلم، آینده نه چندان دور را توصیف می‌کند که انسان توانسته با دنیای مصنوعی خودش را تطبیق دهد.

تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future

به عبارت دیگر در این فیلم انسان‌ها اجزای بدن خود را با ماشین آلات جا به جا می‌کنند. در این دنیای مصنوعی، تغییر و تحولاتی بر روی آدمی ایجاد شده که این تغییرات، انسان را به بالاتر از حد طبیعی خودش می‌رساند، به طوری که آرایش زیستی و سیستم بیولوژیکی بدن آن‌ها را دستخوش تغییرات بزرگی شده است. در ادامه این فیلم، دولت قانون جدیدی برای جامعه وضع می‌کند و همین امر موجب ایجاد مشکلات و دردسرهای بزرگ برای هنرمند این سریال «سائول تنسر» می‌شود.

تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future را مشاهده کنیم:

فیلم Crimes of the Future به دلیل وجود خشونت زیاد و تصاویر آزار دهنده و همچنین استفاده از الفاظ نامناسب و برهنگی بازیگران، برای همه قابل مشاهده و مناسب نیست و فقط رده سنی بزرگسالان، یعنی رده سنی R امکان تماشای این فیلم را دارند. نخستین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره فیلم کن رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فیلم علمی تخیلی Crimes of the Future چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر