coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت Emoji Kitchen در اندروید 13 چیست؟ ایموجی جدید بسازید

آخرین بروزرسانی قابلیت Emoji Kitchen ترکیب‌های جدید از استیکرهای تابستانی با تم هندوانه، آلبالو و … را به کاربران هدیه خواهد داد. با ما همراه باشید.

بسته به مکان جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنید، با نزدیک شدن به فصل تابستان، هوا به طور پیوسته گرمتر خواهد شد. با افزایش گرما، یکی از بهترین راه‌ها برای خنگ شدن، خوردن میوه‌های تازه مانند هندوانه و گیلاس است. قابلیت Emoji Kitchen بدون شک این حس را در شما تداعی خواهد کرد.

قابلیت Emoji Kitchen چیست؟

آشپزخانه ایموجی‌ها یکی از بهترین بروزرسانی‌های Gboard سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود. با استفاده از این قابلیت کاربران قادر به ترکیب دو ایموجی با یکدیگر و ساخت استیکر مخصوص خواهند بود. تبدیل ایموجی‌ها به جلوه‌های جذاب کمدی از دیگر امکانات ایموجی کیچن به شمار می‌رود.

امکانات قابلیت Emoji Kitchen

از زمان راه‌اندازی،Emoji Kitchen به طور پیوسته در حال گسترش است و ترکیبات عجیب و جذاب جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد. بر اساس گزارش Emojipedia، آخرین آپدیت بتای Gboard قابلیت ترکیب چندین ایموجی را با یکدیگر فراهم کرده است. این ایموجی‌ها شامل ایموجی هندوانه (🍉)، آلبالو (🍒)، سنگ (🪨) و پنجه (🐾) می‌شود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند ایموجی‌های دلخواه را به انتهای ساقه‌های آلبالو متصل کنند و یا ایموجی‌های مختلف را به شکل آلبالو در بیاورند.

قابلیت Emoji Kitchen در اندروید 13 چیست؟ ایموجی جدید بسازید

ترکیب هر کدام از حالت‌های صورت با هندوانه ظاهری جدید به آن خواهد بخشید. یکی از عجیب‌ترین ترکیب‌های ممکن، اضافه کردن کدو حلوایی هالووینی به هندوانه است. این ترکیب jack-o-lantern نام دارد.

ترکیب ایموجی پنجه نسبت به سایر ایموجی‌ها دشوارتر است. با اضافه کردن پنجه به عنوان چشم به شکلک‌های صورت حالتی ترسناک به آن خواهید افزود. با ترکیب ایموجی سنگ و جمجمه یک جمجمه نئاندرتال خواهید داشت. با استفاده از ایموجی سنگ نیز قادر به ساخت مجسمه نیز خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5google

نظر شما درباره قابلیت Emoji Kitchen اندروید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر