;
coinex

تصاویر زنده Xiaomi 12S لو رفت؛ همکاری لایکا و شیائومی را ببینید

تصاویر زنده Xiaomi 12S به بیرون درز کرده و برند لایکا روی ماژول دوربین آن دیده می‌شود. آیا این همان گوشی پرچمداری است که شیائومی از راه‌اندازی آن در تابستان خبر داده بود؟

همکاری طولانی کمپانی آلمانی لایکا با هواوی به اتمام رسیده و نا امیدی بسیاری از هواداران این برند را به همراه داشته است. اما این‌بار،‌ غول دیگری از چین قصد همکاری با لایکا را دارد. شیائومی در روزهای اخیر،‌ رسما از همکاری خود با لایکا خبر داده و گفته است گوشی پرچمداری را در تابستان آینده راه‌اندازی می‌کند که از تنظیمات دوربین برند لایکا بهره می‌برد.

اخیرا تصاویر زنده Xiaomi 12S منتشر شده که برند لایکا روی ماژول آن به‌خوبی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

تصاویر زنده Xiaomi 12S

تنها چند روز پس از اعلام رسمی خبر همکاری شیائومی و لایکا، تصاویر زنده‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی چینی، گوشی جدیدی را با تکنولوژی لایکا طراحی کرده که قرار است به‌زودی راه‌اندازی شود.

تصاویر زنده Xiaomi 12S لو رفت؛ همکاری لایکا و شیائومی را ببینید

این تصویر توسط یکی از افشاگرها در وب‌سایت اجتماعی ویبو منتشر شده و ظاهر آن، شبیه به سبک طراحی سری شیائومی 12 است. گفته می‌شود که این تصویر زنده، گوشی شیائومی 12 اس را نشان می‌دهد. پنل پشتی این گوشی، شباهت زیادی به شیائومی 12 پرو دارد و تنها تفاوت آن، برند لایکا با نوشته «50 مگاپیکسل»‌ است که روی دوربین دیده می‌شود.

شایعات حاکی از آن هستند که اولین گوشی که در نتیجه همکاری لایکا و شیائومی ساخته شده، در خرداد ماه رونمایی می‌شود. این شایعه با گزارشی که قبلا شنیده بودیم، مطابقت دارد. از قبل می‌دانستیم که گوشی‌های سری شیائومی 12S در خرداد ماه یا نهایتا اوایل تیر ماه رونمایی می‌شوند.

مشخصات شیائومی 12S و 12S Pro

گفته می‌شود گوشی شیائومی 12 اس از نمایشگری با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار می‌شود و پانچ هول در قسمت میانی بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. این دستگاه احتمالا به سه لنز دوربین مجهز می‌شود که لنز اصلی آن، 50 مگاپیکسلی است. انتظار داریم که شیائومی 12 اس با تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راه‌اندازی شود.

درباره مشخصات شیائومی 12S Pro هم باید گفت که به نمایشگری با رزولوشن 2K مجهز شده و در دو مدل تراشه مختلف به بازار می‌آید. این تراشه‌ها احتمالا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دایمنسیتی 9000 هستند.

اگر این خبر صحت داشته باشد و این تصویر مربوط به Xiaomi 12S باشد، بنابراین با گوشی پرچمداری که شیائومی وعده داده، متفاوت خواهد بود. شیائومی گفته است که پرچمدار قدرتمند خود با قابلیت‌های دوربین پیشرفته را در مرداد ماه رونمایی می‌کند. با این اوصاف، شیائومی 12 اس تنها گوشی رده‌بالای شیائومی با دوربین لایکا نیست.

یبشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر