;
coinex

تیزر جدید فیلم Lightyear اسپین آف Toy Story با صداپیشگی کریس ایوانز

تیزر جدید فیلم Lightyear چند هفته قبل از اکران محصول جدید پیکسار دیزنی منتشر شد. در این تیزر، کریس ایوانز درباره شخصیت باز صحبت می‌کند.

سال 1995، پیکسار با انیمیشن سه بعدی داستان اسباب بازی‌ها انقلابی در صنعت انیمیشن سازی به راه انداخت. علاوه بر آن، داستان اسباب بازی‌ها به خاطر ایده بکرش و التبه شخصیت‌های دوست داشتنی‌اش خیلی زود میان مخاطبین محبوب شد. دوستی عروسک گاوچرون به نام وودی و فضانوردی به نام باز که ادعای می‌کند توانایی پرواز را دارد، به قسمت‌های دیگر این انیمیشن راه یافت.

قسمت اول داستان اسباب بازی‌ها، داستان پسری به نام اندی را روایت می‌کرد که عروسکی به نام باز را هدیه می‌گیرد. باز خیلی زود به عروسک محبوب اندی تبدیل می‌شود و همین امر سبب ناراحتی و حسادت وودی (محبوب‌ترین عروسک اندی) می‌شود. به همین خاطر وودی تلاش می‌کند از دست باز خلاص شود.

تیزر جدید فیلم Lightyear چه اطلاعاتی را فاش می‌کند؟

پیکسار با ساخت چند قسمت دیگر که برخلاف دنباله سازی‌های معمول هالیوود در ساختشان اصلا عجله‌ای به خرج نداد و کیفیت را فدای پول بیشتر نکرد، محبوبیت دو شخصیت وودی و بازلایتر را بیشتر کرد. چرا که مخاطب را به بهترین شکل با ماجراجویی‌های این دو عروسک همراه کرد.

تیزر جدید فیلم Lightyear

با این حال، پیکسار دست به تصمیمی جدی زد و در سال 2019 آخرین قسمت از فرنچایز Toy Story را اکران کرد. فیلم موفقیت خوبی در گیشه و نزد هواداران به دست آورد. در آن زمان، طرفداران این فرنچایز، Toy Story 4 را پایانی بر تمام خاطرات کودکیشان می‌دانستند؛ اما پیکسا در سال 2020 اعلام کرد که بر اساس شخصیت بازلایتر، اسپین آفی خواهد ساخت.

حال در سال 2022، پیکسار تریلر و تیزری به نام Lightyear منتشر کرد. محصول جدید پیکسار، داستان پیشینه عروسک باز لایتر را بازگو خواهد کرد. برخلاف فرنچایز Toy Story، این انیمشین درباره عروسکی نیست که جان دارد، اما نباید صاحبش متوجه شود؛ بلکه درباره شخصیت فضانوردی‌ست که قرار است پیشینه داستان عروسک فضانورد را برای مخاطب روشن کند.

در تیزر جدید فیلم Lightyear، کریس ایوانز برای اولین بار صداپیشگی باز را برعهده می‌گیرد. قبل از ایوانز، این نقش را تیم آلن ایفا می‌کرد. این هم یکی از همان تصمیمات هالیوودی‌ست که به نظر می‌رسد، محبوبیت بیشتر ایوانز نسبت به آلن دلیل این تصمیم پیکسار بوده است.

Lightyear  در تاریخ 17 ژوئن (27 خرداد) در سینماها اکران خواهد شد.

در پایان، تیزر جدید فیلم Lightyear را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیزر جدید فیلم Lightyear چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر