;
coinex

گلکسی اس 22 اولین گوشی هوشمند با فناوری Voice Over 5G خواهد بود

سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 اولین گوشی هوشمند با فناوری Voice Over 5G خواهد بود. اما این فناوری چیست و چه مزایایی دارد؟

گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا به اولین گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شده‌اند که ارتباطات صوتی از طریق 5G (Vo5G) را ارائه می‌کنند. اپراتور تلفن همراه Zain Kuwait از راه‌اندازی سرویس Vo5G خود خبر داده و تاکنون، این سرویس به طور انحصاری برای سری Galaxy S22 در دسترس است. اما Vo5G چیست؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2022

اولین گوشی هوشمند با فناوری Voice Over 5G

اگرچه 5G در حال گسترش است در حال حاضر بیشتر برای انتقال داده به جای تماس‌های صوتی استفاده می‌شود. با این حال، بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه در حال بررسی انتقال به Vo5G هستند و زین کویت به اولین اپراتور جهان تبدیل شده است که خدمات Vo5G را به کاربران گوشی های هوشمند ارائه می دهد.

اولین گوشی هوشمند با فناوری Voice Over 5G

در حال حاضر سری گلکسی S22 تنها محصولی است که از Vo5G در شبکه Zain پشتیبانی می کند، اما این سرویس در نهایت به گوشی‌های 5G بیشتری راه خواهد یافت. در حال حاضر، مشتریان گلکسی اس 22 تنها کسانی هستند که می توانند تماس‌های صوتی شفافی را از طریق 5G برقرار کنند.

Zain شبکه 5G خود را در اوایل سال جاری پس از آزمایش‌های گسترده مستقر کرد و ارزیابی کرد که می‌تواند با بالاترین کیفیت در سراسر کشور کار کند. حال و در شرایطی که گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا به خودی خود برخی از بهترین گوشی های 2022 بودند، با پشتیبانی از Vo5G مزیت جدید دیگری نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین گوشی هوشمند با فناوری Voice Over 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو چیست؟

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر