;
coinex

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی پور: دخترم طرفدار BTS است [+فیلم]

دختر علی دایی طرفدار پروپاقرص گروه کره‌ای بی تی اس است. این گروه موسیقی کره‌ای در سال‌های اخیر، افراد زیادی را به فرهنگ و موسیقی کره علاقه‌مند کرده؛‌ تا جایی‌که بسیاری از طرفداران، مخصوصا دخترهای جوان را به آموختن زبان کره‌ای علاقه‌مند کرده است.

علی دایی، چهره محبوب فوتبالی کشورمان در گفتگویی که با عادل فردوسی‌پور در برنامه فوتبال 360 داشته، از علاقه‌مندی دختر بزرگ‌ترش به گروه بی تی اس خبر داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای تاریخی ؛ فیلم تاریخی کره ای جدید چی ببینیم؟

دختر علی دایی فن بی تی اس

هواداری دختر علی دایی از بی تی اس این روزها سر و صدای زیادی در اینستاگرام به پا کرده است. علی دایی در بخشی از مصاحبه خود با عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 360 گفت که دخترش، به جای یادگیری زبان آلمانی،‌ ترجیح می‌دهد زبان کره‌ای را یاد بگیرد و دلیل آن هم، طرفداری دختر علی دایی از بی تی اس است. علی دایی همچنین توضیح داد: «دخترم گفته افتتاحیه جام جهانی 2022 باید من را به ورزشگاه ببری تا از نزدیک گروه بی تی اس را ببینم.»

 

فیفا پیش از این اعلام کرده بود که گروه بی تی اس (BTS) در بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر اجرا خواهند داشت. ویدیوی مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور را ادامه مشاهده می‌کنید که از علاقه‌مندی دخترش به بی تی اس می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی Z Fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    بی تی اس عشقه♡

    پاسخ

    گودرت ارمیا به اینجا رسیده : 😂

    پاسخ

    ایکاش می تونستم اینقدر احمق باشم که عاشق این رقاص های کره ای بشم

    پاسخ

    باید بگم که چون که هستی نمیفهمی که اونا چه کسانی هستن که با بودن میلیارد ها آرمی به احمقا احتیاج ندارن

    پاسخ