;
coinex

آپدیت اندروید 12 برای شیائومی می 10 با MIUI 13 ارائه شد

سری 5G گوشی‌های Xiaomi Mi 10 به عنوان اولین سری پرچمدار واقعی این شرکت در بازار محسوب می‌شوند. شیائومی به‌تازگی آپدیت اندروید 12 به همراه نسخه پایدار MIUI 13 را برای شیائومی می 10 منتشر کرده است.

شرکت شیائومی چند ماهی است که از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود با نام Xiaomi 12 رونمایی کرده است. این شرکت علی‌رغم تولید محصولات جدید همچنان از نسل‌های قدیمی گوشی‌های خود پشتیبانی می‌کند.

شیائومی به طور رسمی نسخه جدید MIUI 13 خود را برای گوشی Mi 10 عرضه کرد. انتشار 13 MIUI برای یک گوشی به این معنی است که دستگاه، اندروید 12 را نیز دریافت می‌کند.

آپدیت اندروید 12 برای شیائومی می 10

در آپدیت MIUI 13  شاهد بهبودهای نرم‌افزاری، پچ‌های امنیتی و گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی نرم‌افزار برای کاربران Mi 10 5G هستیم. در ادامه با مهم‌ترین تغییرات آپدیت جدید شیائومی می 10 آشنا می‌شوید:

  • موارد جدید: والپیپرهای زنده و سوپر Crystallization، قابلیت اجرای نرم‌افزار از سایدبار شناور، ویجت جدید اکوسیستم با قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن
  • بهبودهای جدید: بهبود پایداری، پشتیبانی از قابلیت دسترسی پیشرفته به تلفن، ساعت و آب‌وهوا، بهبود وضعیت نودهای مایند مپ

آپدیت اندروید 12 برای شیائومی می 10 با MIUI 13 ارائه شد

به طور کلی کاربران شیائومی می 10 برای بهره‌مندی از ویژگی‌های امنیتی و نرم‌افزاری جدید اندروید 12 می‌بایست گوشی خود را به آخرین نسخه MIUI آپدیت کنند. جهت آپدیت گوشی هوشمند Xiaomi خود به آخرین نسخه به مسیر Settings> MIUI Version > Check for Updates بروید.

مشخصات گوشی شیائومی می 10

گوشی شیائومی می 10 در اوایل سال 2020 به عنوان یک گوشی پرچمدار به بازار عرضه شد. Xiaomi Mi 10 5G دارای پردازنده Snapdragon 865، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 90 هرتزی +Full HD است.

ار لحاظ فنی Xiaomi Mi 10 5G تا حد زیادی به برادر گران‌قیمت‌تر خود یعنی Mi 10 Pro 5G شباهت دارد. به طور کلی کاربران، خرید Mi 10 5G را به دلیل بازدهی متناسب با قیمت نسبت به Mi 10 Pro 5G ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی شیائومی می 10 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر