;
coinex

قابلیت جالب iOS 16 ؛ انتقال سیم‌کارت الکترونیکی به آیفونی دیگر با بلوتوث

قابلیت جدید iOS 16 ، انتقال سیم‌کارت الکترونیکی به آیفونی دیگر از طریق بلوتوث خواهد بود. این سیستم‌عامل در زمان رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 14، رسما منتشر می‌شود.

کمپانی اپل اوایل پاییز امسال، جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS را با ویژگی‌های جدید و کاربردی منتشر می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها، انتقال سیم‌کارت الکترونیکی با بلوتوث است.  قابلیت جدید iOS 16 با هدف تسهیل و ساده‌تر کردن روند انتقال سیم کارت الکترونیکی یا همان eSIM به آیفون دیگر، عرضه می‌شود.

از قابلیت جدید iOS 16 بیشتر بدانید

وبسایت THE VERGE، در این باره می‌نویسد: اگر هم‌اکنون در حال استفاده از eSIM یا همان سیم‌کارت الکترونیکی هستید، در صورت خرید گوشی آیفون جدید، باید برای صدور مجدد eSIM، به اپرتور مخابراتی مراجعه کنید. برخی از اپراتورها با استفاده از کدهای QR، روند انتقال سیم‌کارت را تا حدودی آسان می‌کنند. اما برخی از اپراتورها هنوز به روش‌ عادی سنتی پایبند هستند و شما باید به طور حضوری به فروشگاه آن‌ها برای انجام روند انتقال مراجعه کنید.

 جالبترین قابلیت جدید iOS 16 ؛ انتقال سیم‌کارت الکترونیکی به آیفونی دیگر با بلوتوث

قابلیت جدید iOS 16 در اولویت برنامه‌ی توسعه دهندگان نیست و از طرفی، در حال حاضر پشتیبانی از سوی اپراتورها امکان‌پذیر نیست. باید منتظر بمانیم که در زمان ارائه‌ی نسخه نهایی این سیستم عامل، جزئیات دقیقی از پشتیابی کشورها و اپراتورها مشخص شود.

طبق اخبار منتشر شده، کمپانی اپل قصد دارد با اعمال تغییرات جدید iOS 16، روند انتقال سیم‌کارت الکترونیکی به گوشی‌های جدید را ساده کند؛ اما با این‌حال وب‌سایت مک‌رومرز مدعی است که انتقال سیم‌کارت الکترونیکی eSIM به آیفون جدید، فقط وقتی ممکن می‌شود که اپراتورها به‌ طور رسمی، پشتیبانی خود را از این قابلیت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت iOS 16 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر