;
coinex

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

برای افرادی که ساعت‌های کلاسیک با طراحی معمولی را با قابلیت‌های هوشمند ترجیح می‌دهند باید گفت که ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid رونمایی شده است.

در صورتی که علاقه‌مند به ساعت‌های هوشمند هستید اما طراحی کلاسیک ساعت‌های مچی را ترجیح می‌دهید، باید گفت که نسل ششم ساعت‌های هوشمند هیبریدی Fossil ممکن است بتواند نظر شما را جلب کند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

ساعت هوشمند جدید Gen 6 Hybrid در دو نسخه Machine و Stella عرضه خواهد شد که مدل اول 45 میلی‌متری است و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و دودی عرضه می‌شود. نسخه دیگر اما کوچکتر و 40.5 میلی‌متری است و در رنگ‌هایی بیشتر مناسب بانوان، چون نقره‌ای، دو رنگ و البته رز گلد عرضه می‌شود.

هر دو مدل از بندهای قابل تعویض با پهنای به ترتیب 18 و 24 میلی‌متری برخوردار هستند و در سه جنس مختلف فلزی، چرمی و البته سیلیکونی ارائه می‌شوند.

ساعت‌های جدید فسیل علاوه بر نمایش زمان با عقربه‌های کلاسیک، دارای قابلیت پایش خواب، نمایش اعلانات، شمارش گام، واچ‌فیس‌های قابل شخصی‌سازی، نمایش مستمر ضربان قلب و پایش فعالیت بدنی و اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون هستند. این محصول که یک میکروفون داخلی نیز دارد از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

به نقل از Techtrends.news ، کمپانی فسیل نسخه بازطراحی شده‌ای از اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز برای اندروید و iOS عرضه کرده که با افزایش گزینه‌های شخصی‌سازی، داشبورد جامع‌تری را برای نمایش داده‌های تناسب اندام ارائه می‌کند. اپلیکیشن جدید فسیل البته از مدل‌های قدیمی‌تر ساعت‌های هوشمند هیبریدی این برند نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند هیبریدی Gen 6 Hybrid چیزی حدود 229 دلار است اما برای بند فلزی باید بیست دلار بیشتر بپردازید. فسیل درباره وضعیت باتری این دستگاه نیز وعده دوام تا دو هفته برای باتری را داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند فسیل Gen 6 Hybrid چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر