;
coinex

هدیه 350 هزار تومانی همراه اول برای دانشجویان از امروز قابل استفاده است

هدیه 350 هزار تومانی همراه اول شاید یکی از اقدامات جالب این اپراتور باشد. چنین اعتبارهایی هر چند برای جذب مشترکین بیشتر است؛ اما گاهی به کام مشترکین هم هست.

اپراتورها در مناسبت‌های مختلف طرحهای تشویقی متنوعی را برای مشترکینشان در نظر می‌گیرند. از همین رو، همراه اول در نظر دارد، با شروع تابستان، بسته ویژه 350 هزار تومانی برای مشترکین فعال و افرادی که به تازگی سیم کارت‌های اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان را تهیه کرده‌اند، عرضه نماید. برای دریافت هدیه 350 هزار تومانی همراه اول کافیست، به سایت آکادمی همراه اول مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: احتمال فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام قوت گرفت

هدیه 350 هزار تومانی همراه اول برای دانشجویان

عزیزانی که به تازگی سیم کارت اعتباری دانشجویی با سیم کارت دائمی جوانان را تهیه کرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت پیامک فعالسازی سیم کارت طی 4 روز از زمان خرید سیم کارت به سایت آکامی همراه به آدرس www.hamrah.academy مراجعه کرده و اعتبار 350 هزار تومانی برای شرکت در دوره های آموزشی متنوع را دریافت نمایند.

هدیه 350 هزار تومانی همراه اول برای دانشجویان از امروز قابل استفاده است
هدیه دانشجویی همراه اول

مشترکینی که سیم کارت اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی همراه اول و ثبت نام مشمول هدیه 350 هزار تومانی آکادمی همراه اول شوند.

متقاضیان برای خرید این سیمکارتها نیز می‌توانند به مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه‌های آنلاین همراه اول مراجعه کنند. مشترکین فعلی این دو نوه سیمکارت نیز اعتبار 350 هزار تومانی را به طور خودکار بعد از ثبت نام در سایت آکادمی دریافت می‌کنند.

استفاده از اعتبار هدیه سیم‌کارت‌های جوانان و دانشجویی این امکان را برای مشتریان جدید همراه‌اول فراهم خواهد کرد که در روزهای تابستان امکان دسترسی بیشتری به محتوای مورد نظر خود و همچنین برقراری ارتباط با این سیم‌کارت‌ را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کارزار اعتراض به اختلالات اینترنتی در ایران چیست؟ نظراتتان را در این باره با ما و دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر