;
coinex

تماشا کنید: رندرهای ایسوس ROG Phone 6 طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند

سری ایسوس ROG Phone 6 در 5 جولای (14 تیر) رسما و به‌طور همزمان در تایوان، چین و آمریکا رونمایی می‌شود. این گوشی توانسته گواهی TENAA را دریافت کند و تاکنون برخی از مشخصات آن فاش شده است. ایوان بلاس هم اخیرا تصاویری از رندرهای ایسوس ROG Phone 6 را به اشتراک گذاشت.

این رندرها، جزییاتی از سبک طراحی، اکسسوری‌ها و کاور پشتی گوشی را به نمایش می‌گذارند.

رندرهای ایسوس ROG Phone 6

در تصویر زیر، یکی از رندرها را همراه با اکسسوری AeroActive Cooler 6 مشاهده می‌کنید که قطعا طرفداران این برند را هیجان‌زده می‌‌کند. آر او جی فون 6 برای اینکه تجربه کاربری بهینه‌تری را ارائه دهد، به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز،‌ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و سیستم خنک‌کننده بهینه‌سازی شده مجهز شده است.

در تصویر زیر، گوشی ایسوس آر او جی فون 6 را با کیس محافظ Devilcase Guardian Lite Plus می‌بینید. این کاور در قسمت ماژول دوربین، یک بریدگی بزرگ دارد و تنظیمات دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی را به‌خوبی نمایش می‌دهد. این کاور یک بریدگی دیگر هم دارد؛ صفحه نمایش ثانویه و سایر قسمت‌‌های پنل پشتی با این بریدگی کاملا قابل مشاهده هستند.

رندرهای ایسوس ROG Phone 6

مشخصات ایسوس ROG Phone 6

این دستگاه از نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز برخوردار شده و اسکنر اثر انگشت هم زیر نمیاشگر قرار می‌گیرد.

در کنار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، یک رم 18 گیگابایتی با حافظه 512 گیگابایتی قرار می‌گیرد. اندروید 12 همراه با رابط ROG UI هم به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود.

از دیگر مشخصات Asus ROG Phone 6 می‌توان به باتری 6000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 65 وات اشاره کرد. ایسوس اخیرا مدعی شد که این دستگاه،‌ اولین گوشی گیمینگ مقاوم در برابر پاشش آب خواهد بود.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که از مشخصات ایسوس ROG Phone 6 در اختیار داریم و برای اطلاعات بیشتر، باید منتظر اخبار کامل‌تر در روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ایسوس ROG Phone 6 چیست؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر