;
coinex

134 میلیون توکن SHIB سوزانده شد

نهنگ‌های شیبا اینو همچنان مایل به انباشت این میم کوین در مقیاس بزرگ هستند. در آخرین اقدام تیم شیبا اینو، 134 میلیون توکن SHIB سوزانده شد.

طبق توییت آخر Shibburn، که اخبار سوزاندن توکن پروژه‌های مختلف رمزارزی را منتشر می‌کند، در 24 ساعت گذشته، بیش از 134 میلیون توکن SHIB سوزانده شده است. این توکن‌ها به یک آدرس مرده و غیرفعال ارسال شدند.

علی‌رغم سوزاندن توکن‌های شیبا، نهنگ‌ها مقدار بیشتری از این رمزارز را هولد می‌کنند. SHIB/USD بزرگترین دارایی نهنگ‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت شیبا اینو ؛ آینده ارز Shiba Inu چگونه است؟

جزئیات سوزاندن 134 میلیون توکن SHIB

134 میلیون توکن SHIB سوزانده شد

به گزارش Shibburn، طی 24 ساعت گذشته، پروژه‌های مختلف 134,370,659 توکن Shiba Inu را با انتقال به کیف پول‌های غیرقابل مصرف قفل کردند. برای حذف این تعداد توکن شیبا اینو از زنجیره، 14 تراکنش انجام شده است.

داده‌های وبسایت Shibbrun نشان می‌دهد که میزان burn rate شیبا اینو نسبت به 24 ساعت گذشته 10.19 درصد افزایش یافته است. در چند روز گذشته، یک توسعه دهنده بازی به نام Travis Johnson به تیم SHIB پیشنهاد داد تا از طریق پلتفرم Amazon Audible به عملیات سوزاندن شیبا بپیوندند.

هر شخصی که به وسیله لینک referral تراویس جانسون به عملیات بپیوندد، جایزه 5 دلاری (معادل نیم میلیون SHIB) دریافت خواهد کرد. در یکشنبه هفته جاری، تراویس جانسون بیش از 61 میلیون توکن Shiba Inu را سوزاند.

شیبا اینو؛ بزرگترین دارایی نهنگ‌ها

سایت WhaleStats، اطلاعات بیش از 100 کیف پول بزرگ اتریوم، بایننس اسمارت چین و سایر بلاک چین‌ها را بررسی می‌کند. بر اساس داده‌های  WhaleStats، شیبا اینو بزرگترین دارایی نهنگ‌های اتریوم به شمار می‌رود. دومین میم کوین بازار به بزرگترین دارایی نهنگ‌ها تبدیل شده است.

در زمان نگارش این مقاله، سرمایه‌گذاران 558,818,957 دلار توکن Shiba Inu را در اختیار دارند. این میزان برابر با 51,127,077,493,138 توکن SHIB و 14.99 درصد کل پرتفولیو نهنگ‌هاست.

134 میلیون توکن SHIB سوزانده شد

USDC پس از Shiba Inu جایگاه دوم بزرگترین دارایی نهنگ‌ها را به خود اختصاص داده است. میم کوین ShibDoge نیز در جایگاه سوم قرار داد. نهنگ‌ها حدود 384,780,192 دلار بر روی این میم کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بر اساس داده‌های WhaleStats، شیب دوج 10.32 درصد از کل سبد سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها را تشکیل داده است. استیبل کوین USDT و FTX نیز جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. نهنگ‌ها 366,038,115 دلار از رمزارز FTT را در اختیار دارند. این میزان حدود 9.82 درصد از  کل سبد سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سوزاندن 134 میلیون توکن SHIB چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر