;
coinex

صرافی کوین‌ بیس حضور خود را در اروپا گسترش خواهد داد

صرافی کوین‌ بیس در اوج بازار خرسی قصد افزایش فعالیت‌‌های خود در اروپا را دارد. این در شرایطی است که این صرافی چندی پیش 1100 نفر از کارمندان خود را اخراج کرد.

کوین‌ بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، روز جمعه خبری در زمینه افزایش فعالیت‌های این شرکت در قاره اروپا منتشر کرد. کوین بیس قصد دارد در کشورهای هلند، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه سرمایه‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

حضور گسترده صرافی کوین‌ بیس در قاره اروپا

صرافی کوین‌ بیس در چند ماه اخیر 1100 نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است. این تعداد حدود 18 درصد کل نیروی کار شرکت را شامل می‌شود. اوایل هفته گذشته، Goldman Sachs ارزش سهام کوین‌ بیس را به 45 دلار در هر سهم کاهش داد. غول بانکداری آمریکایی پیش‌بینی کرده بود که کوین بیس برای روبرو شدن با واقعیت جدید بازار می‌بایست تعداد بیشتری از کارمندان خود را اخراج کند.

صرافی کوین‌ بیس حضور خود در اروپا را گسترش خواهد داد

به گزارش U.Today، بیت کوین پس از ریزش قیمتی تا سطح 17600 دلاری در ماه جولای، بدترین فصل خود در 10 سال اخیر را تجربه کرده است. علی‌رغم ریزش شدید بازارهای مالی در چند ماه گذشته، صرافی کوین‌ بیس اعلام کرد زمستان کریپتویی مانع گسترش فعالیت این شرکت در اروپا نخواهد شد.

در گذشته نیز این شرکت در اوج روند نزولی 2015، فعالیت‌های خود در انگلستان را آغاز کرده بود. این اقدام کوین بیس پس از شروع روند صعودی بازدهی فوق‌العاده‌ای برای شرکت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور گسترده صرافی کوین بیس در اروپا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر