;
coinex

دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر [ترافیک نیم‌بها]

اکر به دنبال یک سریال کمدی پر رمز و راز هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم سریال جادوگر را از دست ندهید. برای دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر با تکراتو همراه باشید.

سریال جادوگر یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بوده که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این مجموعه کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی ساخته شده است. شاید همه ما این کارگردان را با فیلم کمدی دینامیت بشناسیم.  در ادامه لینک دانلود قسمت 8 سریال جادوگر را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر

نخستین قسمت‌های سریال کمدی خانوادگی جادوگر، با استقبال خوبی از سوی بینندگان همراه بوده است. علاقه‌مندان کارهای مسعود اطیابی که منتظر انتشار قسمت بعدی این مجموعه هستند. این مجموعه هر یکشنبه ساعت هشت صبح از فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر از این مجموعه می‌توانید به نوشتار روز و ساعت پخش سریال جادوگر مراجعه نمایید.

ماجرای سریال ایرانی جادوگر درباره قدرت و جهانگیر، دو جاعل حرفه‌ای بوده که تحت تعقیب پلیس هستند. آن‌ها تنها راه نجات خود را فرار از ایران می‌دانند، اما در این میان فکر تازه‌ای برای یک خلافکاری پردرآمد به سرشان می زند، به همین خاطر ترجیح می‌دهند به جای فرار از ایران با همکاری یکدیگر رمالی را شروع کنند.

قسمت اول این سریال با تعقیب و گریز آغاز می‌شود. قدرت و جهانگیر داخل ماشین نشسته‌اند و به سرعت زیاد در حال فرار هستند در حالی که پلیس تعقیبشان می‌کند و هر چند ثانیه یک بار دستور می‌دهد که کنار بزنند. اما آن‌ها بدون توجه به راه خود ادامه می‌دهند. جهانگیر در حال از بین بردن مدارک جعلی و گذرنامه‌های تقلبی مشتریان شان بوده پاره می‌کند و از شیشه ماشین بیرون می‌ریزد.

در سکانس بعد خودرو آن‌ها پس از برخورد با یک مانع، منحرف می‌شود و ناگهان در حاشیه جاده واژگون می‌شود. پلیس که به دنبال آن‌ها بوده پس از این اتفاق جهانگیر را دستگیر می‌کند. اما قدرت موفق به فرار می‌شود. در ادامه می‌بینیم قدرت داخل اتوبوس نشسته است و با ریش و سبیل قلابی سعی دار که از تهران به جزیره کیش فرار کند.

دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر
دانلود قسمت 8 سریال جادوگر / دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر / دانلود سریال جادوگر قسمت 8

او در این مسیر وارد ماجرای یک دزدی می‌شود و با برملا ساختن آن، مسافران فکر می‌کنند که قدرت رمال است و توانایی پیشگویی دارد. وقتی اتوبوس به مقصد می‌رسد پس از پیاده شدن مسافران، ماجرای پیشگویی کردن قدرت دهان به دهان بین اهالی جزیره می‌چرخد و  بعضی از مردم به دنبال آدرسی از او می‌گردند. به این ترتیب او وارد شغل کاذب و پردرآمد رمالی می‌شود.

قدرت پس از چشیدن طعم پول از طریق رمالی تصمیم می گیرد با همدستی پری به کلاهبرداری ادامه‌ دهد. اما در همین زمان، برای او اتفاقی می افتد که ماجراهای بسیار زیادی را برای او به وجود می‌آورد.

در این مجموعه جذاب بازیگران محبوبی همچون احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل سریال جادوگر

دانلود قسمت دوم سریال جادوگر
دانلود قسمت 8 سریال جادوگر / دانلود سریال جادوگر قسمت هشتم / دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر
  • کارگردان: سید مسعود اطیابی
  • تهیه‌کننده: ایرج محمدی
  • نویسنده: مریم تاجیک
  • عکاس: سمیرا بختیاری
  • طراح لباس: مرجان گلزار
  • طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج
  • آهنگساز: علیرضا حبیبی
  • صدابردار: مرتضی اصلانزاده
  • تدوین گر: مهسا سادات اطیابی
  • مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده
  • مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی
  • مجری طرح: علی طلوعی
  • بازیگران: احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی

دانلود قسمت 8 سریال جادوگر

برای دانلود قسمت هشتم سریال جادوگر با ترافیک نیم بها می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود سریال جادوگر قسمت هشتم با کیفیت 480p: لینک

دانلود سریال جادوگر قسمت 8 با کیفیت 720p: لینک

دانلود سریال جادوگر قسمت هشتم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود سریال جادوگر قسمت 8 به صورت یکجا: لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر