;
coinex

امکان اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ به زودی ارائه می‌شود

بنابر جدیدترین اطلاعاتی که توسط وب سایت WABetainfo فاش شده است،‌ به زودی امکان اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ ارائه می‌شود.

WABetainfo که معمولا مرجع معتبری در ارتباط با اخبار واتساپ است گزارش داده که واتساپ در حال آزمایش قابلیت اتصال دو گوشی به یک اکانت واتساپ است. با این ویژگی کاربران خواهند توانست به طور همزمان از یک حساب کاربری واتساپ در دو گوشی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ

قابلیت اتصال دو گوشی به واتساپ احتمالا به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. واتساپ پیش از این با معرفی ویژپی مولتی دیوایس، امکان استفاده همزمان از پیامرسان خود در حداکثر 4 دستگاه را برای کاربران فراهم کرده بود.

حالا اما آنطور که WABetaInfo  گزارش داده، باید به زودی منتظر امکان جذاب اتصال دو گوشی به یک واتساپ باشیم. تا پیش از این شما تنها می‌توانستید از یک گوشی برای اتصال به واتساپ استفاده کنید.

امکان اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ به زودی ارائه می‌شود

با وجود این و با قابلیت جدید، زمانی که کاربران از یک گوشی دیگر وارد حساب واتساپ خوب شوند، چت‌های آن به طور خودکار و ایمن در دستگاه دوم نیز ارائه می‌شود. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کاربران در این شرایط پیغامی می‌بینند که در آن آمده:

«تاریخچه چت در حال همگام‌سازی است. این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد.»

شواهد جدید مربوط به قابلیت اتصال دو گوشی به واتساپ در نسخه 2.22.15.13 بتا واتساپ اندروید کشف شده است. در نتیجه در حال حاضر مشخص نیست که امکان اتصال دو گوشی به یک اکانت واتساپ چه زمانی به طور عمومی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، می‌توانید از حساب واتس‌اپ خود در یک گوشی و سه دستگاه دیگر مانند رایانه یا لپ‌تاپ استفاده کنید، بنابراین این قابلیت تغییر قابل‌توجهی برای کاربران محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان محسوب می‌شود.

این روزها واتساپ با آپدیت‌های کاربردی خود همواره در حال نزدیک شدن به رقیب مهم خود تلگرام است که بسیاری از این قابلیت‌ها را پیش از این در اختیار کاربران قرار داده بود. برای مثال در مورد تلگرام شما به سادگی می‌توانید حساب خود را روی چند دستگاه مختلف فعال کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه امکان اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر