;
coinex

جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 فاش شد

اخیرا و به لطف مدیر لنوو جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 که قرار است جدیدترین گوشی تاشو موتورولا باشد،‌ فاش شده است.

موتورولا یک رده خاص گوشی‌های تاشو به نام ریزر دارد و حال جدیدترین اخبار دنیای موبایل، حاکی از برنامه‌ریزی این کمپانی برای عرضه نسل سوم گوشی‌های تاشو خود است که به احتمال زیاد با نام موتورولا ریزر 3 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3

معمولا پیش از رونمایی رسمی، همواره برخی از اطلاعات گوشی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و حالا در آخرین اخبار فاش شده درباره ریزر 3، مدیر کل لنوو، چن جین، تصویری از صفحه قفل اسمارتفون تاشو موتورولا منتشر کرده است. او همچنین تصویری نیز از صفحه قفل ساعت هوشمند موتور ریزر به اشتراک گذاشته و گفته هیچ‌گاه نمی‌تواند قید ایده ریزر واچ را بزند.

جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 فاش شد

بنابر اطلاعاتی که پیش از این درباره ریزر 3 فاش شده بود، این گوشی به احتمال زیاد با طراحی ظاهری بسیار مشابه با زد فلیپ 3 عرضه می‌شود، اما شاید نمایشگر خارجی آن اندکی بزرگتر باشد.

انتظار می‌رود که این دستگاه به نمایشگری 6.7 اینچی از نوع اولد با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی صفحه 120 هرتزی مجهز شود که یک حفره پانچ در بالای آن،‌ محل تعبیه سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود که با حداقل 12 گیگابایت رم همراه شده است.

در بخش دوربین انتظارات مبنی بر وجود حداقل یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید است. درباره باتری تنها گفته شده که ظرفیت بیش از نسل قبل است اما جزئیات دقیق‌تری در دست نیست.

جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 فاش شد

انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی و در شرایطی که کمپانی آماده عرضه ریزر 3 می‌شود، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند تاشو فاش شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره افشای جزئیاتی از طراحی و مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 چیست؟ دیدگاهتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر