;
coinex

جزئیاتی از فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان مشخص شد

این روزها اخبار جذابی از فیلم و سریال‌های دنیای جذاب و پرطرفدار جنگ ستارگان به گوش می‌رسد. در آخرین اخبار، جزئیاتی از فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان مشخص شد.

همانطور که می‌دانید جنگ ستارگان یک فرنچایز چندرسانه‌ای آمریکایی در ژانر اپرای فضایی حماسی بوده که توسط جرج لوکاس خلق شده‌است. این فرنچایز ماجرای شخصیت‌های متفاوت را در قالب «مدت‌ها پیش، در کهکشانی دور افتاده» نشان می‌دهد. دنیای جنگ ستارگان به دلایل بسیاری پرطرفدار است و حال گویا جزئیاتی از فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان لو رفته است.

بیشتر بخونید: بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان

درست ماه گذشته بود که رئیس لوکاس فیلم رسما تایید کرد که فیلم بعدی جنگ ستارگان توسط تایکا وایتیتی کارگردانی می‌شود. حال طبق اخبار به دست رسیده زمان شروع فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Star Wars مشخص شده است.

همچنین بخش هیت ویژن هالیوودریپورتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین از چندین منبع خبری دیگر هم متوجه شدیم که لوکاس‌فیلم اوایل سال ۲۰۲۳ را برای شروع فیلم‌برداری فیلم جدید جنگ ستارگان در نظر گرفته است، اما به طور کلی زمان دقیق آن مشخص نشده است و نمی‌توان گفت که برنامه‌های لوکاس‌فیلم چگونه خواهد بود و چه تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد. بدین ترتیب فیلم بعدی Star Wars دیگر بعید است به تعطیلات سال ۲۰۲۳ برسد و احتمالا باید در سال ۲۰۲۴ شاهد اکران این فیلم باشیم.

فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان

کندی البته گفته بود که فیلم جدید جنگ ستارگان در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، اما باتوجه‌به زمان احتمالی شروع فیلم‌برداری این فیلم، این زمان کمی غیر واقعی به‌نظر می‌رسد.

همچنین وایتیتی مدتی پیش گفت که نوشتن فیلمنامه فیلم به اتمام نرسیده است و او پس از اکران فیلم Thor: Love and Thunder قرار است تمام تمرکزش را روی نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Star Wars بگذارد که اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست.

وایتیتی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople شناخته می‌شود که برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را هم دریافت کرده است. فیلم Thor: Love and Thunder، جدیدترین فیلم وایتیتی است که روز گذشته روی پرده‌های سینما رفت. همچنین انتظار می‌رود فیلم Next Goal Wins، دیگر فیلم وایتیتی امسال روی پرده برود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر