;
coinex

در بازی Stray چرت بزنید و تروفی بگیرید

بازی Stray در کمتر از دو هفته دیگر منتشر خواهد شد. حال سازندگان آن از بازیکنان می‌خواهند که در ازای دریافت تروفی در بازی، مانند یک گربه واقعی عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت Exophase، بازی Stray که توسط کمپانی Annapurna ساخته شده، دارای 25 تروفی است که برای بدست آوردن برخی از آن‌ها نیاز است که مانند یک گربه واقعی عمل کنید.

بیشتر بخوانید: راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

تروفی‌های جالب بازی Stray

طبق فهرست تروفی‌ها، Stray چهار تروفی مرتبط با رفتار گربه‌ها خواهد داشت. یکی از جالب‌ترین آن‌ها تروفی نقره‌ای «A Little Chatty» است که بازیکنان تنها پس از 100 بار میو کردن به عنوان قهرمان زنجبیلی بازی می‌توانند قفل آن را باز کنند. این تقریبا همان تعداد دفعاتی است که یک گربه واقعی وقتی شامش طولانی می‌شود، انجام می‌دهد.

در بازی Stray چرت بزنید و تروفی بگیرید

تروفی بعدی که مربوط به رفتار گربه‌ها در واقعیت می‌شود، یکی دیگر از تروفی‌های نقره‌ای بازی است که«Productive Day» نام دارد. برای بدست آوردن این تروفی بازیکنان باید بیش از یک ساعت بخوابند، که در زندگی واقعی یک گربه باید کار ساده‌ای باشد.

یک تروفی برنزی هم به‌نام No More Lives در بازی وجود دارد که برای بدست آوردنش باید 9 بار در بازی بمیرید و در نهایت تروفی آخری که مربوط به رفتار گربه‌ها در زندگی واقعی‌شان می‌شود و ارزش گرفتنش را هم دارد، تروفی نقره ای «Territory» است که بازیکنان را ملزم می‌کند در هر فصل از بازی چیزی را خراش دهند.

در اخبار دیگری که از این عنوان منتشر شده، ظاهرا توسعه دهنده بازی Stray یعنی BlueTwelve Studio اخیرا یک پچ روز اول را در سونی آپلود کرده است. این پچ علاوه بر بهبودها و رفع مشکلات معمول بازی، شامل چند مورد اضافی مخصوص گربه بازی می‌شود.

بازی Stray قرار است در 19 جولای (28 تیر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود. لازم به ذکر است که این بازی برای مشترکین PS Plus Extra یا PS Plus Premium به‌صورت رایگان در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که سر و صدای زیادی پیرامون این بازی وجود دارد، زیرا Stray اخیرا راه خود را به صدر فهرست بازی‌های مورد علاقه Steam رسانده و عنوان MMO و پسا آخرالزمانی The Day Before را به جایگاه دوم رسانده است.

بیشتر بخوانید:

شما هم همانند ما منتظر انتشار این بازی مورد انتظار هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر