;
coinex

حذف چند بازی یوبی سافت از استیم ؛ بازی‌های بیشتری در آینده حذف می‌شوند

اخیرا خبر حذف چند بازی یوبی سافت از استیم سر و صدای زیادی به‌پا کرده است و این کمپانی قصد دارد چند مورد دیگر را نیز حذف کند.

امروز کاربران رسانه‌های اجتماعی گزارش دادند که Assassin’s Creed Liberation HD، نسخه ریمستر شده عنوان اصلی PS Vita که در سال 2014 برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شد، اواخر امسال از Steam حذف خواهد شد. در اطلاعیه جدیدی در Steam آمده است که این بازی در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) به‌طور کامل از این فروشگاه حذف خواهد شد. این بدان معنا است که حتی کسانی هم که قبلا بازی را خریداری کرده و برای آن پول پرداخت کرده‌اند، دیگر نمی‌توانند پس از این تاریخ آن‌را دانلود یا بازی کنند.

بیشتر بخوانید: راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

حذف چند بازی یوبی سافت از استیم

اینطور که به‌نظر می‌رسد، همین اتفاق برای چندین بازی دیگر یوبی‌سافت نیز رخ می‌دهد. در استیم اطلاع داده شده است که هر دو بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands و Splinter Cell Blacklist به‌همراه نسخه‌های Deluxe و تمام DLCهای مربوط به خود نیز در یکم سپتامبر (10 شهریور) حذف می‌شوند.

حذف چند بازی یوبی‌سافت از استیم

 

حذف چند بازی یوبی سافت از استیم که طرفدارن برای آن‌ها پول پرداخت کرده‌اند موضوع جالبی به‌نظر نمی‌رسد. در گذشته نیز برخی از بازی‌های یوبی‌سافت از لیست Steam حذف شده بوند. عنوان Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic و Space Junkies در گذشته به‌طور کامل از این پلتفرم حذف شده‌اند و در جواب به این موضوع اطلاعیه‌ای را منتشر کردند که در آن این چنین نوشته بود: «به درخواست ناشر دو بازی Space Junkies و Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic دیگر برای فروش در Steam موجود نخواهند بود.»

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی مبنی بر حذف این پنج بازی از لیست Steam وجود ندارد. با این حال، از اطلاعیه‌های Space Junkies و Silent Hunter 5 به وضوح می‌توان فهمید که خود یوبی‌سافت، و نه شخص ثالث دیگری، پشت این اتفاقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما هدف یوبی‌سافت از حذف کامل این بازی‌ها از فروشگاه استیم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر