;
coinex

اولین تریلر فیلم Halloween 3 منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز، اولین تریلر فیلم Halloween 3 که در 14 اکتبر (22 مهر) در سینماها به روی پرده خواهد رفت را امروز منتشر کرده است.

کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر رسمی فیلم Halloween Ends، به کارگردانی دیوید گوردون گرین را منتشر کرده است. در این فیلم ترسناک، ستارگانی همچون دیوید گوردون گرین، اندی ماتیچاک، ویل پاتون، کایل ریچاردز، عمر دورسی، نیک کسل و جیمز جود کورتنی نیز ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

اولین تریلر فیلم Halloween 3

اولین تریلر فیلم Halloween 3

فیلم Halloween Ends چهار سال پس از حوادث هالووین را روایت می‌کند، جایی که لوری با نوه‌اش آلیسون زندگی می‌کند و نوشتن خاطراتش را به پایان می‌رساند. از آن زمان، دیگر اثری از مایکل مایرز پیدا نشده است. لوری پس از اینکه ده‌ها سال به شبح مایکل اجازه داد تا واقعیت او را تعیین و هدایت کند، تصمیم گرفته است خود را از ترس و خشم رهایی بخشد و زندگی را در آغوش بگیرد.

زمانی که یک مرد جوان به نام کوری کانینگهام متهم به کشتن پسری می‌شود که او مسئولیت نگهداری از بچه را داشت، موجی از خشونت و وحشت به راه می‌افتد. در این قسمت شاهد آخرین رویارویی مایکل با لوری خواهیم بود.

در قسمت دیگری از تریلر Halloween Ends، مایکل مایرز و لوری استرود، به هر نحوی، به رقابت طولانی‌ مدت خود پایان می‌دهند و در نهایت احتمالاً تنها یک نفر باقی خواهد ماند. فیلمنامه Halloween Ends توسط دنی مک‌براید نوشته شده است.

قسمت اول سه‌گانه هالووین در جشنواره فیلم تورنتو در سال 2018، به مناسبت چهلمین سالگرد اکران آن بر روی پرده‌های سینما رفت و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد و توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

این فیلم در سراسر جهان بیش از 255 میلیون دلار درآمد کسب کرد و پس از این موفقیت بی‌نظیر، یونیورسال پیکچرز، خبر ساخت ادامه هالووین را اعلام کرد. قسمت دوم این سری، سال 2021 و با نام Halloween Kills پخش شد و 7,131 میلیون دلار فروش داشت.

اما آیا این واقعاً پایان مایکل مایرز و سری هالووین خواهد بود؟ اگر از علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و وحشت هستید، این فیلم را از دست ندهید. فیلم Halloween Ends در تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) در سینماها به روی پرده خواهد رفت. در ادامه اولین تریلر فیلم هالووین 3 را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین تریلر فیلم Halloween 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر