;
coinex

3 بازی جدید ایکس باکس گیم پس امروز به این سرویس اضافه شدند

3 بازی جدید ایکس باکس گیم پس امروز به سرویس اشتراکی مایکروسافت اضافه شدند و در کنار دیگر عناوین ماه جولای 2022 قرار گرفتند.

برای بازیکنان گشتن به‌دنبال بازی جدید ایکس باکس گیم پس کار ساده‌ای نیست. زیرا در هر ماه بازی‌های متعددی به این سرویس اشتراکی افزوده می‌شود. شرکت مایکروسافت نیز به‌جای افزودن یک‌باره بازی‌های جدید خود در هر ماه، به‌روز رسانی‌هایی را در طول ماه انجام می‌دهد و عناوین جدیدی را به سرویس ایکس باکس گیم پس خود اضافه می‌کند.

پیش‌تر در ماه جولای، بازی‌های متعددی به مجموعه Xbox Game Pass اضافه شده بود، اما به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید منتشر شده و سه بازی دیگر نیز برای مشترکین این سرویس در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

3 بازی جدید ایکس باکس گیم پس به این سرویس اضافه شدند

از امروز مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند عنوان MotoGP 22 را در کنسول‌ها، پی‌سی توسط پلتفرم ابری مایکروسافت تجربه کنند. در ادامه بازی Sins of a Solar Empire: Rebellion فقط برای مشترکین PC Game Pass در دسترس قرار گرفته است. سومین و آخرین بازی جدید این سرویس نیز Torment: Tides of Numenera است که برای بازی در کنسول‌ها، پی‌سی و فضای ابری اضافه شده است. از بین این سه بازی، Torment: Tides of Numenera بالاترین امتیاز را دارد، اگرچه که عنوان MotoGP 22 نیز نقدهای نسبتا مثبتی را به خود اختصاص داده و به تازگی در ماه آوریل منتشر شده است.

3 بازی جدید ایکس باکس گیم پس امروز به این سرویس اضافه شدند

21 جولای آخرین روز بزرگ برای ایکس باکس گیم پس در این ماه است و بازیکنان می‌توانند منتظر اضافه شدن عنوان تحسین شده Inside باشند. بازی Inside یک عنوان ساید اسکرولر از استودیو سازنده بازی Limbo یعنی Playdead است.

این عنوان در زمان عرضه خود در سال 2016 توسط منتقدین مورد استقبال منتقدین و گیمرها قرار گرفت و توانست نمرات بالای خوبی را از آن خود کند. در نتیجه با اضافه شدن آن به ایکس باکس گیم پس در هفته آینده، می‌تواند باز هم مورد استقبال افراد متعددی شود. حتی برای کسانی مثل من که 6 بار این بازی را به اتمام رسانده‌اند! در ادامه نگاهی به بازی‌های ایکس باکس گیم پس در ماه جولای 2022 می‌اندازیم.

  • As Dusk Falls (Cloud/Console/PC) – July 19
  • Watch Dogs 2 (Cloud/Console/PC) – July 19
  • MotoGP 22 (Cloud/Console/PC) – July 21
  • Sins of a Solar Empire: Rebellion (PC) – July 21
  • Torment: Tides of Numenera (Cloud/Console) – July 21
  • Inside (Cloud/Console/PC) – July 29

هفته گذشته برای Xbox Game Pass، هفته بزرگی بود. علاوه بر سه بازی که امروز اضافه شدند، مشترکان Xbox Game Pass نیز در اوایل هفته با دو بازی جدید ایکس باکس گیم پس به‌نام‌های As Dusk Falls و Watch Dogs 2 روبه‌رو شدند که برای بازی در کنسول‌ها، پی‌سی و از طریق فضای ابری در دسترس قرار گرفتند. As Dusk Falls یک بازی روایت محور است که در آن داستان بر اساس انتخابات بازیکن تغییر می‌کند و می‌تواند گزینه مناسبی برای طرفداران این سبک باشد. همچنین Watch Dogs 2 عنوان اکشن و جهان باز یوبی‌سافت است که به دنبال عناوینی مانند Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition به مجموعه Game Pass اضافه شدند.

ممکن است در اواخر هفته آینده مشترکین Xbox Game Pass از بازی‌های جدید که قرار است در ماه آگوست به این سرویس اضافه شود، خبردار شوند. اما در حال حاضر مایکروسافت هیچ اطلاعیه‌ای برای ماه آگوست به‌صورت رسمی منتشر نکرده است و  تنها می‌توان به چند مورد از بازی‌ها که قبلا رونمایی شده بود، اشاره کرد. مانند بازی Two Point Campus که در 9 آگوست به این سرویس اضافه خواهد شد و دو بازی Midnight Fight Express و Sam Barlow’s Immorality که به‌ترتیب در 23 و 30 آگوست به کتابخانه عظیم Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

شما از 3 بازی جدید ایکس باکس گیم پس که امروز در دسترس قرار گرفته‌اند، راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر