;
coinex

DLC بازی Horizon Forbidden West در حال ساخت قرار دارد؟

اخیرا با انتشار پستی در فضای مجازی گمانه زنی‌هایی مبنی بر ساخت DLC بازی Horizon Forbidden West به چشم می‌خورد که باید دید چقدر صحت دارد.
کمپانی گوریلا گیمز با مجموعه Kill Zone برای تمامی طرفداران بازی‌های ویدیویی کاملا آشنا است. این کمپانی پس از عرضه ناموفق نسخه Shadow Fall از فرنچایز Kill Zone تصمیم گرفت که به سراغ عنوان کاملا جدیدی برود تا بتواند دوباره موفق شده و خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

این کمپانی اخیرا اولین نسخه از بازی جدید خود به‌ نام Horizon Zero Dawn را رونمایی کرده که داستان دختری را روایت می‌کند که در دل دنیایی با ماشین‌هایی که هر کدام شبیه به یک حیوان در واقیعت هستند، گیر افتاده و باید پرده از یک سری اسرار بردارد.

با موفق شدن نسخه اول، در اوایل سال جاری بود که کمپانی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) و سونی نسخه دوم بازی Horizon به‌نام Horizon Forbidden West را منتشر کردند. این عنوان از زمان عرضه خود با بازخوردهای تحسین برانگیز از سوی منتقدین و کاربران روبه‌رو شده و بسیاری آن‌را به عنوان جانشین شایسته Horizon Zero Dawn نام بردند.

حال نزدیک به شش ماه از عرضه Horizon Forbidden West می‌گذرد، و در حالی که از زمان انتشار خود برخی به‌روز رسانی‌های مهم را دریافت کرده است، اما هیچ اطلاعیه‌ای به‌صورت رسمی در مورد DLC بازی Horizon Forbidden West تا به امروز منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

DLC بازی Horizon Forbidden West در حال ساخت قرار دارد؟

با این حال شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد DLC بازی Horizon Forbidden West می‌تواند در دست ساخت باشد. با توجه به ویدیویی ریلزی که Peggy Vrijens که در موشن کپچر شخصیت Aloy همکاری داشته است، در اینستاگرام منتشر کرده است شاید بتوان به این نتیجه رسید که خبرهای جدیدی برای این عنوان در راه است.

Peggy Vrijens یک ویدیو ریلز از لباس موکاپ Aloy را در اینستاگرام منتشر کرده و در کنار آن نیز یک پست منتشر شده و او را به‌همراه Louis Van Beek نشان می‌دهد. این دو شخصیت قبلا در Horizon Forbidden West با هم کار کرده بودند. پست‌های رسانه‌های اجتماعی منجر به این گمانه‌زنی شده است که کار موشن کپچر برای DLC بازی Horizon Forbidden West شروع شده و در حال ساخت قرار دارد اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است. حتی ممکن است که این دو شخصیت در حال کار بر روی یک پروژه متفاوت باشند، هر چند که بعید به نظر می‌رسد.

DLC بازی Horizon Forbidden West در حال ساخت قرار دارد؟

برای سونی و Guerrilla Games اصلا اتفاق تعجب آوری نیست که آن‌ها از محبوبیت نسخه اول استفاده کنند و DLC بازی Horizon Forbidden West را نیز بسازند. زیرا همان کاری است که با Horizon Zero Dawn کردند و Frozen Wilds را به‌عنوان DLC این بازی ساخته و منتشر کردند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که Frozen Wilds حدود 9 ماه بعد از انتشار بازی اصلی عرضه شد، در نتیجه اگر در حال حاضر DLC بازی Horizon Forbidden West نیز در دست توسعه باشد، کاملا منطقی به‌نظر می‌آید. حتی ممکن است تا پایان سال جاری نیز منتشر شود.

حال با فرض بر این‌که این DLC تا پایان سال منتشر می‌شود، جالب است بدانیم که قرار است با چه چیزی طرف باشیم. DLC بازی Horizon Zero Dawn یک مکان کاملا جدید برای کاوش توسط بازیکنان را در اختیار گذاشت و همچنین دارای محتوای داستانی جدیدی هم بود. تحولات داستانی که در Frozen Wilds اتفاق افتاد، چندان به درک اتفاقاتی که در Forbidden West می‌افتد، کمکی نکرده است. بنابراین ممکن است برای نسخه دوم نیز همین روند ادامه داشته باشد و شاهد DLC باشیم که دارای یک داستان فرعی خواهد بود.

همچنین شایعاتی وجود دارد که سونی در حال برنامه ریزی برای میزبانی یک شوکیس جدید در ماه سپتامبر است. در این رویداد قرار است پروژه‌های مختلفی که در حال توسعه قرار دارند مانند God of War Ragnarok و بازی‌هایی که قرار است در سال 2023 منتشر شوند، در مرکز توجه رویداد قرار بگیرند. حال با در نظر گرفتن این شایعه جای تعجبی ندارد، اگر در این شوکیس خبری هم از DLC بازی Horizon Forbidden West شود. البته با فرض بر این‌که اصلا همچین پروژه‌ای وجود داشته باشد. عنوان Horizon Forbidden West هم اکنون برای پلی استیسن 4 و 5 در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

تا به امروز موفق به تجربه بازی Horizon Forbidden West شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر