;
coinex

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 +خودروهای طرح

امروز و لحظاتی پیش شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 مشخص شد. در این طرح انواع محصولات ام‌وی‌ام و تیگو برای فروش عرضه می‌شود.

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های ویژه خود قصد دارد خودروهای ام‌وی‌ام ایکس 22، ام‌وی‌ام ایکس 33 اس و ام‌وی‌ام‌ ایکس 55 پرو را در کنار تیگو 7، تیگو 8 پرو و آریزو 5 در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد 1401 به فروش برساند. این طرح فروش اقساطی 12 تا 36 ماهه است و از روز شنبه 1 مرداد 1401 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت محصولات ایران خودرو ؛ «زیان می‌دهیم!»

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401

در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد 1401 ام وی ام ایکس 22 CVT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 33 اس AT اکسلنت اسپرت با قیمت ۷۲۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت با قیمت ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت با قیمت ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید.

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 +خودروهای طرح

از سوی دیگر تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 22 MT اسپرت لاکچری با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE توربو با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آریزو 5 پرو IE نیز با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهند شد.

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو برای مرداد 1401، اقساط به صورت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه است. علاوه بر این نرخ سود تسهیلات 21 درصد و سود تاخیر و انصراف نیز 12 درصد است. مدیران خودرو این محصولات را با موعد تحویل 45 روز کاری ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر