;
coinex

اولین تصویر از آواتارهای واتساپ منتشر شد

ویژگی جدیدی که پیام رسان واتساپ می‌خواهد به صفحه پلتفرم خود بیفزاید، ایجاد آواتارهایی است که قابلیت شخصی سازی دارند. هم اکنون اولین تصویر از آواتارهای واتساپ فاش شده است.

شرکت واتساپ در هفته‌های گذشته، ویژگی مهمی را مورد آزمایش قرار داد، اما با توجه به اطلاعات گفته شده، افزودن آواتارهای سه بعدی برای کاربران، به احتمال زیاد از مهم‌ترین قابلیت‌های در حال توسعه این پیامرسان محبوب است.

بیشتر بخوانید: حل مشکل استوری در واتساپ

اولین تصویر از آواتارهای واتساپ

معمولا جدیدترین اخبار و افشاگری‌های مربوط به واتس اپ از طریق وب سایت WABetaInfo منتشر می‌شود. جدیدا این وب سایت، از اضافه شدن آواتارهای سه بعدی به این برنامه خبر داده است. نسخه 2.22.16.11 بتا واتساپ آواتارهای سه بعدی را به همراه خواهد داشت. در ادامه این آواتارها را مشاهده می‌کنید:

اولین تصویر از آواتارهای واتساپ

با توجه به تصاویر منتشر شده، این آواتارها قبلا در فیسبوک نیز ارائه شده بودند. در رابطه با کاربرد این آواتارها می‌توان به استفاده از آن‌ها به عنوان یک فیلتر در هنگام تماس تصویری اشاره کرد. ساخت استیکرهای جدید توسط آواتارها و استفاده از آن‌ها در چت از دیگر کاربردهای آپدیت جدید واتساپ خواهند بود.

با توجه به اخبار رسیده، این ویژگی جدید واتساپ هم اکنون در حال توسعه بوده و نسبت به زمان انتشار آن هنوز هیچ اطلاعاتی در اختیار کاربران گذاشته نشده است.

با وجود آن که ویژگی جدید پیام رسان متا هم در سیستم عامل اندروید و هم در نسخه ios منتشر می‌شود، اما تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه بتا اندروید است.

اخیرا پیام رسان واتساب در حال افزودن ویژگی‌های جدید است و با افزودن این ویژگی‌ها محبوبیت بیشتری در میان کاربران خود می‌یابد. از به روز رسانی و امکانات جدید می‌توان به: ثبت واکنش کاربران توسط ایموجی، پنهان کردن آخرین وضعیت و بازدید آنلاین و همچنین امکان انتقال چت بین اندروید و ios اشاره کرد که در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین تصویر از آواتارهای واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر