;
coinex

گوشی مقاوم دوجی S98 پرو با باتری 12000 میلی‌آمپر ساعتی رسما رونمایی شد

به نظر می‌رسد کمپانی DOOGEE قصد دارد ماه جولای را با عرضه تعداد زیادی از محصولات مقرون به صرفه از جمله گوشی مقاوم دوجی S98 پرو پایان دهد.

برند DOOGEE که به خاطر گوشی‌های مقاوم و مقرون‌به‌صرفه‌اش مشهور است، قرار است محصولات خود را در آینده‌ای نزدیک در بازار جهانی عرضه کند. این محصولات شامل مورد انتظارترین گوشی این برند یعنی S89 پرو، سری S61، سری X97 و ساعت‌های هوشمند D11 و D09 می‌شود.

این دستگاه‌ها قرار است با تخفیف‌ زیادی در وب سایت خرید و فروش AliExpress عرضه شوند. در واقع این محصولات در طی یک رویداد پنج روزه که از 25 جولای تا 29 جولای به طول می‌انجامد، با تخفیف عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی‌های 2022

رونمایی از گوشی مقاوم دوجی S98 پرو

همان طور که گفته شد محصول برجسته و مهم این رویداد گوشی مقاوم دوجی S98 پرو است. طراحی متفاوت و ویژگی‌های برتر این گوشی، باعث شده که افراد زیادی خواهان خرید و استفاده از این گوشی باشند. به طور کلی قیمت این گوشی 319 دلار است، اما در این رویداد جهانی و در وب سایت AliExpress با تخفیف و به قیمت 269 دلار در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، برخی از خریداران خوش شانس، یک کوپن تخفیف 30 دلاری دریافت خواهند کرد که قیمت این گوشی را به 239 دلار می‌رساند. توجه داشته باشید که این رویداد از 25 جولای شروع می‌شود و در 29 جولای 2022 به پایان می‌رسد. همچنین خریداران می‌توانند این گوشی را از وب سایت رسمی دوجی نیز خریداری کنند.

دوجی S89 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با رزولوشن FHD پلاس و آخرین ورژن سیستم عامل اندروید 12 است. این گوشی مقاوم گواهی‌های IP68/69K و MIL-STD-810H را دریافت کرده است. این گواهی‌ها گوشی دوجی S89 پرو را تبدیل به یک گوشی ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر ضربه می‌کند.

با در دست داشتن این گوشی دیگر لازم نیست نگران پاشیده شدن آب روی گوشی خود باشید، چرا که دوجی S89 پرو حتی با غوطه ور شدن در آب هم هیچ گونه آسیبی نمی‌بیند.

گوشی مقاوم دوجی S98

اما بهترین ویژگی دوجی S89 پرو، دوربین رباتی شکل آن با نورهای رنگی (RGB) اطرافش که مانند چشم است، می‌باشد. شما می‌توانید الگو، سرعت و رنگ‌ این نورها را مطابق با میل خود تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید برای تماس‌های تلفنی، هشدارها و فرمان‌های صوتی رنگ‌های متفاوتی را انتخاب کنید. جالب‌ترین ویژگی این عملکرد نورپردازی، قابلیت همگام‌سازی آن با موسیقی در حال پخش است که باعث می‌شود گوشی هوشمند شما مانند یک مینی دیسکو در دستان شما باشد.

دوجی S89 پرو به چیپست P90 مدیاتک، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی که تا 512 گیگابایت قابل افزایش است، مجهز شده است. تنظیمات دوربین سه گانه پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی، یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی و دوربین عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود که درون یک برآمدگی رباتی شکل قرار گرفته‌اند.

برای تصاویر سلفی‌ نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی وجود دارد. همچنین این گوشی مقاوم از یک باتری 12000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و دارای شارژر سریع 65 واتی است.

و اما سری S61 که از گوشی‌های مقرون به صرفه دوجی است، در دو نسخه در این رویداد عرضه خواهد شد. ویژگی منحصر به فرد S61 در طراحی آن نهفته است که به شما این امکان را می‌دهد که قاب پشتی گوشی را برداشته و تعویض کنید. چهار طرح متفاوت برای قاب پشتی وجود دارد که شامل AG frost ،carbon fiber ،wood grain و قاب شفاف می‌شود. شما می‌توانید در هر زمان مطابق با میل خود، پوشش و قاب پشتی گوشی را تغییر دهید.

گوشی مقاوم دوجی S98

سری گوشی‌های S61 از تاریخ 25 تا 29 جولای در AliExpress و وب سایت رسمی دوجی یعنی Doogeemall با قیمت 109 دلار عرضه خواهند شد. خریداران باید توجه داشته باشند که این قیمت برای یک منطقه خاص است و قیمت نهایی ممکن است بسته به منطقه شما، حمل و نقل و مالیات متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی مقاوم دوجی S98 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر