;
coinex

اعتراف کلاهبرداری توسط مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم

مایکل استولری (Michael Stollery)، مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم (Titanium) به نقش خود در کلاهبرداری 21 میلیون دلاری ICO اعتراف کرد.

وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که مایکل استولری، مدیرعامل خدمات زیرساخت بلاک چین تیتانیوم (TBIS) به علت نقش داشتن در طرح کلاهبرداری 21 میلیون دلاری ICO، به 20 سال زندان محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ

کلاهبرداری مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم

به گفته وزارت دادگستری، استولری این طرح کلاهبرداری را “فرصت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال” تلقی کرده و سرمایه‌گذاران را با اظهارات نادرست و گمراه کننده به خرید توکن اسکم BAR ترغیب کرده است.

وزارت دادگستری همچنین اظهار نمود که Stollery‌ موفق به ثبت پیشنهاد TBIS به روش صحیح و اصولی نشده است. مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم پروژه ICO خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت نکرده و همچنین معافیت معتبری از الزامات ثبت SEC به همراه نداشته است.

اعتراف کلاهبرداری توسط مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم

سازمان بورس و اوراق بهادار در شکایت سال 2018 خود اظهار کرد که استولری موفق به جمع آوری بیش از 21 میلیون دلار اتریوم، بیت کوین و پول نقد از طریق ده‌ها سرمایه‌گذار مستقر در 18 ایالت آمریکایی و سرمایه‌گذاران خارجی شده است.

استولری در سازمان اوراق بهادار به کلاهبرداری خود اعتراف کرد. این آژانس اظهار می‌کند که مدیر عامل بلاک چین تیتانیوم علاوه بر اجرای یک ICO ثبت نشده، به خرج وجوه سرمایه‌گذاران به منظور پرداخت صورت‌ حساب‌های کارت اعتباری و آپارتمان خود در هاوایی نیز اعتراف کرده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار اظهار می‌کند که اعترافات استولری شامل مواردی نظیر اغراق در سودآوری بالقوه توکن، جعل اوراق سفید TBIS، درج اظهارات و رضایت جعلی مشتریان و ادعای همکاری با مشاغل برجسته و فدرال رزرو می‌شود. در صورتی که استولری مجرم شناخته شود، به احتمال زیاد به 20 سال زندان محکوم خواهد شد. زمان تصمیم‌گیری دادگاه استولری، 18 نوامبر 2022 خواهد بود.

تنظیم‌کنندگان قانون فدرال به طور فزاینده‌ای فعالیت خود در فضای رمزنگاری را گسترش داده‌اند. هفته گذشته، وزارت دادگستری و SEC اتهامات جداگانه‌ای علیه ایشان وحی (Ishan Wahi)، مدیر سابق پروژه صرافی کوین بیس و دو نفر دیگر وارد نمود. به عقیده وزارت دادگستری و SEC، جرم این افراد تجارت داخلی ناسالم است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره اعتراف کلاهبرداری توسط مدیرعامل بلاک چین تیتانیوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر