;
coinex

دیلیت اکانت بایننس [آموزش تصویری حذف اکانت Binance]

دیلیت اکانت بایننس برخلاف تصور کار بسیار آسانی است. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد نحوه بستن حساب بایننس را به شما آموزش دهیم.

اگر دارای یک حساب بایننس باشید، احتمالا از آن برای مبادله و تجارت ارزهای رمزپایه یا انتقال وجوه از کیف پول خود به هر کیف پول یا حساب مجازی دیگری که دارای بیت کوین یا دیگر رمزارزهاست، استفاده می‌کنید. اما ممکن است بعضی از شما دیگر نخواهید از این حساب استفاده کرده و با ما آن معامله کنید آنگاه می‌توانید این حساب را حذف و یا ببندید.

ممکن است بسیاری تکنیکی را که از طریق آن می‌توان به حذف اکانت بایننس پرداخت را ندانند، در همین راستا تلاش‌ خواهیم کرد تکنیک‌های مختلف دیلیت اکانت صرافی Binance را به شما آموزش دهیم، تا به سادگی بتوانید در صورت نیاز نداشتن به این حساب آن را ببندید.

دیلیت اکانت بایننس [آموزش تصویری حذف اکانت Binance]

صرافی بایننس از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین مراجع تجارت جهانی ارزهای دیجیتال است که کاربران پرشماری دارد. ما پیش از این در تکراتو به مسائل مرتبط با این صرافی از جمله آموزش کار با اپلیکیشن بایننس یا رفع بلاک بایننس پرداخته بودیم. اما به هر دلیلی ممکن است شما قصد دیلیت اکانت بایننس را داشته باشید. برای این کار با ما باشید.

یک نکته مهم پیش از دیلیت اکانت بایننس که باید به آن توجه کنید آن است که پیش انجام اینکار باید کیف پول خود و وجوهی را که در این اکانت دارید را خارج نمایید چراکه در صورت انجام ندادن اینکار ممکن است، سرمایه شما خیلی ساده بر باد برود. بنابراین توجه به این نکته بسیار پراهمیت است. در ادامه مقاله به نحوه بستن حساب بایننس خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

نحوه بستن حساب بایننس

برای دیلیت اکانت کردن حساب خود ابتدا به security settings رفته و بر روی گزینه Disable account بزنید. سپس باید گزینه Delete this account را انتخاب کرده و ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد سازید و در نهایت گزینه Confirm to delete را انتخاب نمایید.

دیلیت اکانت بایننس

پس از آنکه بر روی Confirm to delete را انتخاب کنید، دیلیت اکانت صرافی Binance شما تکمیل خواهد شد. این شرح کلی نحوه دیلیت اکانت بایننس بود اکنون به صورت جزئی و تصویری به آموزش این عمل خواهیم پرداخت. ما برای آسان‌تر شدن کار دیلیت اکانت صرافی بایننس را به 6 مرحله تقسیم کردیم که در ادامه به توضیح هر کدام از مراحل خواهیم پرداخت. مرحله اول لاگ این کردن حساب و کلیک بر روی آیکون پروفایل است که اکنون می‌خواهیم درباره آن به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

ورود به حساب (لاگ این کردن) و کلیک بر روی آیکون پروفایل

برای اینکار ابتدا باید به وب سایت بایننی بروید. اگر از Binance استفاده می کنید ، به www.binance.com بروید. ما اگر از Binance US استفاده می‌کنید باید به این سایت www.binance.us بروید. برای دیگر کشورها نیز به دامنه مناسب هر کدام از مناطق بروید.

پس از ورود به وب سایت، باید وارد حساب خود شوید. برای ورود به حساب باید بر روی آیکون menu در بالا نویگیشن بار رفته و سپس Log in را انتخاب نمایید. پس از آن جزئیات مربوط به حساب خورد را وارد کنید و بر روی گزینه Log In بزنید. پس از ورود به حساب خود، روی آیکون پروفایل در نوار بالا کلیک نمایید.

دیلیت اکانت بایننس

پس از صحبت درباره مرحله اول حذف اکانت بایننس اکنون می‌خواهیم درباره مرحله دوم یعنی کلیک بر روی گزینه Security به صحبت بپردازیم در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

کلیک بر روی گزینه Security

بعد از آنکه بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید، یک منوی جدید باز می‌شود. در این منو جدید شما ایمیل خود را مشاهده می‌نمایید. همچنین شما تب‌های مختلفی را مانند Security، Identification، API Management و غیره را مشاهده خواهید کرد.

برای دیلیت اکانت بایننس شما باید از گزینه Security setting را انتخاب نمایید. برای رفتن به تنظیمات امنیتی خود از بین تب‌های نام برده باید Security را انتخاب نمایید.

دیلیت اکانت بایننس

پس صحبت درباره مرحله دوم حذف اکانت بایننس اکنون می‌خواهیم درباره مرحله سوم یعنی کلیک بر روی گزینه Disable account صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

کلیک بر روی گزینه Disable account

بعد از آنکه روی گزینه security بزنید به صفحه جدیدی وارد می‌شوید. در این صفحه شما برای افزایش امنیت حساب خود با یک چک لیست مواجه خواهید شد.

در زیر این صفحه شما با چندین گزینه مانند 2FA (احراز هویت دو عاملی) مدیریت دستگاه، گذر واژه ورود به سیستم و موارد نیز برخورد خواهید کرد. صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Account Activity مشخص شود.

در زیر گزینه Account Activity آخرین ورود به سیستم را مشاهده خواهید کرد. همچنین در آنجا شما با پیوند Disable account مواجه خواهید شد که زیر آن خط کشیده شده است. بر روی گزینه Disable account بزنید تا به صفحه‌ای جدید رفته و از آن می‌توانید به حذف اکانت بایننس خود بپردازید.

دیلیت اکانت بایننس

پس از صحبت درباره مرحله سوم حذف اکانت بایننس اکنون می‌خواهیم درباره مرحله چهارم یعنی انتخاب گزینه Delete this account به بحث بپردازیم. برای یادگیری کامل انجام اینکار لطفا ادامه نوشتار را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

انتخاب کردن گزینه Delete this account

بعد از کلیک کردن روی گزینه Disable account به شما دو گزینه داده می‌شود. اولین گزینه disable your Binance account است که هنگامی مشاهده فعالیت مشکوک در حسابتان می‌توانید از این گزینه بهره بگیرید. این گزینه باعث غیرفعال شدن حسابتان به شکل موقت است و پس از دو ساعت می‌توانید دوباره آن را فعال کنید.

گزینه دوم یعنی delete your Binance account هنگامی استفاده می‌شود که شما دیگر هیچ نیازی به آن ندارید و می‌خواهید به شکل دائم آن حساب را ببنید. بنابراین برای دیلیت اکانت بایننس باید این گزینه دوم را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت کلیک روی این آپشن حساب کاربری شما به شکل دائمی و برگشت‌ناپذیر پاک خواهد شد. بنابراین پیش از انجام اینکار از هدف و قصد خودتان مطئمن شوید، چراکه پس از آن دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد. برای رفتن به صفحه حذف حساب خود باید بر روی گزینه Delete this account کلیک کنید.

دیلیت اکانت بایننس

پس از صحبت درباره مرحله چهارم دیلیت اکانت بایننس اکنون می‌خواهیم درباره مرحله یک مانده به آخر یعنی وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه به صحبت بپردازیم در ادامه ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه

بعد از کلیک روی گزینه Delete this account شما به صفحه Delete Account Application می‌روید. در این صفحه شما با دو تب ایمیل و شماره تلفن همراه مواجه خواهید شد.

اگر می‌خواهید از آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود استفاده کنید، تب Email را انتخاب نمایید. اما اگر می‌خواهید از شماره تلفن همراه مرتبط با حساب خود بهره بگیرید، تب mobile را انتخاب نمایید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگر تب Email را انتخاب کرده‌اید، باید حتما آدرس ایمیل مرتبط با حساب بایننس خود را وارد نمایید.

دیلیت اکانت بایننس

اکنون پس از صحبت درباره مرحله پنجم و یک مانده به آخر دیلیت اکانت بایننس می‌خواهیم درباره مرحله ششم و آخر یعنی کلیک بر روی گزینه Confirm to delete با شما به صحبت بپردازیم، لطفا به همراهی خود از این مقاله ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

کلیک کردن بر روی گزینه Confirm to delete

بعد از وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که با حساب شما مرتبط است، به پایین صفحه بروید. هنگام پایین رفتن، حتما اطلاعات موجود در صفحه را بخوانید.

در پایین صفحه شما گزینه Confirm to delete را مشاهده خواهید کرد. برای تکمیل درخواست دیلیت اکانت بایننس بر روی گزینه Confirm to delete کلیک نمایید.

بعد از اینکه روی گزینه Confirm to delete کلیک کردید، بایننس درخواست شما و تعداد کل دارایی شما را بررسی می‌کند. برای پذیرش درخواست دیلیت اکانت بایننس شما، باید حسابتان موجودی کمتر از BTC 0.001 داشته باشد.

در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که اسناد خاصی را ارائه دهید که ممکن است زمان بررسی را افزایش دهد. همچنین اطمینان حاصل نمایید که هیچ دارایی را در حساب حذف شده خود واریز نمی‌کنید، زیرا ممکن است آنها را از دست بدهید. علاوه بر این شما قادر به بازیابی آن دارایی‌ها نخواهید بود.

دیلیت اکانت بایننس

در چند سطر گذشته درباره اصلی‌ترین تکنیک دیلیت اکانت بایننس با شما به صحبت پرداختیم اکنون برای تکمیل بحث بد نیست یک تکنیک دیگر را نیز به شما آموزش دهیم تا این مقاله آموزشی جامع و کامل گردد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

تکنیکی دیگر برای دیلیت اکانت بایننس

برای حذف حساب بایننس خود از طریق این تکنیک ابتدا باید برازر خود باز کرده و به وب‌سایت بایننس مراجعه نمایید. در قدم بعد جزئیات حساب خود را وارد کرده و منتظر مانده تا وارد اکانت شوید. پس از آنکه وارد اکانت خود شدید بر روی گزینه funds بزنید و به قیمت Deposits and withdrawals بروید.

اکنون کوین‌ها و توکن‌هایی را که دارید انتخاب کرده و گزینه withdrawals را انتخاب نمایید. در قدم بعد آدرس، پرچسب و مقدار ارز مورد نظر مشخص کرده و سپس بر روی Submit کلیک نماید. پس از اینکار شما از بایننس یک نوتیفیکیشن از بایننس دریافت می‌کنید که به ایمیل مرتبط با حساب کاربری‌تان ارسال می‌گردد.

در قدم بعدی ایمیل خود را باز کنید و مطئمن شوید که معامله مورد نظر شما انجام شده است. پس تایید ایمیل می‌توانید به ادامه برداشت خود بپردارید. اکنون با استفاده از یک آدرس IP متفاوت با استفاده از کامپورت یا وی پی ان به حساب خود وارد شوید. اینکار باعث می‌شود جرقه‌ای در سیستم ایجاد شده و شما نوتیفیکیشن دیگری از بایننس دریافت نمایید.

در قدم بعدی ایمیل خود را وارد کنید و بر روی اعلان ورود به سیستم کلیک کنید. ایمیل جدیدی که به شما ارسال شده است حاوی گزینه Disable Your Account است و روی این لینک کلیک کرده تا اکانت شما بسته شود. توجه داشته باشید با استفاده از این تکنیک حساب شما به طو خودکار برای همیشه مسدود می‌گردد و بنابراین پیش از انجام اینکار تمامی مسائل را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

جمع‌بندی

بایننس یکی از بهترین پلتفرم‌های مبادله در سطح جهان است که می‌توانید از طریق آن اعمال مختلفی را انجام دهید. با اینحال ممکن است که از خدمات آن راضی نباشید همانطور که در طول مقاله توضیح دادیم این یک بن‌بست نبوده و شما به‌راحتی می‌توانید حساب بایننس خود را حذف نمایید.‌ شما آموزش دهیم.

اگر دارای یک حساب بایننس باشید، احتمالا از آن برای مبادله و تجارت ارزهای رمزپایه یا انتقال وجوه از کیف پول خود به هر کیف پول یا حساب مجازی دیگری که دارای بیت کوین یا دیگر رمزارزهاست، استفاده می‌کنید پیش از انجام اینکار لازم به یادآوری دوباره این نکته است که حتما پیش از ورود به فرآیند دیلیت اکانت بایننس حتما همه وجوهی را که در حساب خود دارید برداشت نماییدف زیرا پس از حذف یا غیرفعال کردن دائمی حساب دیگر امکان برگشتی وجود ندارد.

دیلیت اکانت بایننس

حذف حساب بایننس معمولا توصیه نمی‌شود. اگر فعالیت مشکوکی در حساب خود مشاهده کردید، بهترین کار به‌جای بستن حساب غیرفعال کردن موقتی آن است که درباره نحوه انجام اینکار به طور مفصل به صحبت پرداخیتم. غیرفعال کردن حساب کاربری شما موقتی است و پس از 2 ساعت می‌توانید دوباره آن را فعال نمایید. اما اگر بخواهید به حذف حساب کاربری خود بپردازید این یک امر دائمی و برگشت ناپذیر است.

معمولا پرداختن به مسائل مربوط به بایننس کار ساده‌ای به ویژه هنگامی که با ارزهای رمزپایه سروکار دارید. از این رو همانطور که بحث شد در صورت وجود هر نوع مشکل فنی شما به سادگی می‌توانید حساب بایننس خود را بسته و یا حذف کنید.

ما تکنیک‌های ساده برای انجام اینکار را به شما آموزش دادیم اما اگر فرد حساسی هستید می‌توانید با برخی از تکنسین‌های مناسب که می‌توانند به شما در این جهت یاری رسانند، مشورت نمایید. همچنین بایننس این امکان را در پیشرو مشتریان خود قرار داده است که از طریق خدمات فنی پلتفرم با کارشناسان خبره آن تماس گرفته و کمک‌های آنلاین آن‌ها استفاده نمایید.

همچنین برای گرفتن برخی از پاسخ‌های مربوط به سوالات متداول بایننس قسمتی را در نظر گرفته که ممکن است به حل مشکل شما یاری رساند شما از طریق این لینک www.binance.com/support می‌توانید به قسمت دسترسی پیدا نمایید.

با اینحال ما تمام تلاش خود را کردیم که در طول مقاله با نشان دادن دو تا بهترین تکنیک‌های حذف اکانت بایننس به صورت جامع و کامل این امر را به شما آموزش دهیم. امیدواریم که توانسته باشیم در جهت هدف نامبرده به شما یاری رسانیم. اما اگر مسئله یا نکته‌ای وجود دارد که در طول مقاله می‌توانستیم به آن بپردازیم اما به علت محدودیت نوشته یا فراموشی احتمالی خوشحال می‌شویم که آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: medium , followchain

نظر شما درباره دیلیت اکانت بایننس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام خسته نباشید ، من حساب بایننسمو ودیفای کردم، الان میخوام دیلت کنم ولی تو قسمت disable accont گزینه دیلت اکانت نیس، لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ

    با سلام .بعد از دیلت اکانت تو بایننس و دیگه حسابی تو بایننس ندارم میتونم مجددا تو صرافی بایننس حساب باز کنم وریفایی انجام بدم یا دیگه اجازه ورود نامیده.؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

    سلام خسته نباشید ، من حساب بایننسمو ودیفای کردم، الان میخوام دیلت کنم ولی تو قسمت disable accont گزینه دیلت اکانت نیس، لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ