;
coinex

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance

بایننس از مهمترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا با کاربران پرشمار است. در نوشتار پیش رو به‌ آموزش رفع بلاک بایننس خواهیم پرداخت. در ادامه با ما باشید.

دنیای جذاب و البته در نظر اول کاملا آزاد و بدون محدودیت کریپتوکارنسی این روزها بسیار از افراد و مشتاقان به کسب سود را به خود جلب کرده است و کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشکل اما اینجاست که اگرچه فناوری بلاکچین و پلتفرم های رمز ارز محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی کند و شاید بتوان گفت از جمعیت هرچه بیشتر سرمایه گذاران استقبال می‌کند، اما برخی ابزارهای واسط در این بین مشکلات و موانعی در راه استفاده از از فناوری جدید ایجاد می کنند.

همانطور که باید بدانید کیف پول ها و از آن مهمتر صرافی های ارزهای دیجیتال مهمترین حلقه های واسط دسترسی کاربر عادی به ارزهای دیجیتال هستند. از مهمترین صرافی های دنیا صرافی بایننس با شمار زیاد کاربران است که متاستفانه بارها تمایل خود به عدم همکاری با ای پی کشورهای تحت تحریم را نشان داده است و کشور ما همه که در عرصه تحریم همواره از پیشتازان بوده است!

این مسئله سبب شده تا خیل علاقه مندان کریپتوکارنسی در ایران از دسترسی به خدمات و استفاده از یکی از مهمترین صرافی های دنیا محروم باشند، چراکه آی پی ایرانی برای بایننس نگران کننده است!

بررسی ها نشان می دهد که عموم کاربران ایرانی با آی پی غیرایرانی و با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی به این صرافی بزرگ دسترسی دارند. باری، هر زمان و به هر دلیلی که پلتفرم هوشمند بایننس متوجه ایرانی بودن شما شود،‌ حساب کاربری شما به سرعت مسدود و دارایی شما مصادره می‌شود. در ادامه به رفع بلاک بایننس خواهیم پرداخت. با ما باشید.

رفع بلاک بایننس چگونه است؟

رفع مسدودی Binance

شاید بگویید اساسا استفاده از صرافی خارجی آن هم با این محدودیت ها چه ضرروتی دارد؟ آن هم زمانی که ما صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را داریم؟‌ خب اگر از محدودیت ها و مشکلات عمده ای که بسیاری از این صرافی ها در عملکرد معمول خود دارند بگذریم، بعد از ماجرای صرافی کریپتولند و بازداشت سینا استوی مدیرعامل این صرافی و همچنین خبر هک صرافی والکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های ایرانی مخابره شد، نگرانی ها درباره عموم صرافی های ایرانی افزایش یافته،‌کمتر کاربری به صرافی های ایرانی اعتماد می کند.

چون حداقل صرافی مثل بایننس نه یک پروژه کلاهبرداری است و نه یک پلتفرم ناامن و درمعرض هک! اما این محدودیت های آگاهانه که از سوی صرافی های خارجی اعمال شده است،‌ دغدغه های فراوانی برای سرمایه گذاران ایرانی بازار رمزارزها پدید آورده است. بر این اساس در نوشتار پیش رو به رفع بلاک بایننس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

صرافی هات بیت (Hot Bit)

برخی نکات مهم پیش از رفع بلاک بایننس

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance

با توجه به این مقدمه و همچنین با در نظر گرفتن محدودیت های عمومی که برای کاربران ایرانی از سوی صرافی های خارجی اعمال می‌شود، به نظر رعایت برخی نکات هنگام استفاده از این صرافی ها و ورود به آن ها ضروری می رسد تا نیازی به رفع مسدودی Binance نداشته باشید. طبعا عدم رعایت این موارد می تواند منجر به مسدودسازی حساب شما از سوی صرافی شود و شاید در آن زمان حتی راهنمای رفع مسدودی Binance نیز به کمک شما نیاید.

در فهرست قوانین بایننس نام ایران به عنوان کشوری که اجازه دسترسی و استفاده از این صرافی را ندارند ذکر شده است. به این دلیل کاربران ایرانی باید محتاطانه عمل کنند. اگر تحت هر شرایطی مجموعه بایننس متوجه ایرانی بودن شما شد، حساب و دارایی های شما مسدود می‌شود.

در حال حاضر در کشور ما سایت این صرافی نیز فیلتر است و به همین دلیل امکان دسترسی به آن بدون ابزار تغییر آی پی ممکن نیست. همچنین توجه کنید حین استفاده از وی آی پی باید به آی پی کشور که با آن به بایننس متصل شده اید دقت کنید. چون باید همیشه برای استفاده از بایننس از همان آی پی استفاده کنید.

در صورتی که در فواصل زمانی کم با آی پی های متفاوتی به بایننس متصل شوید؛ مجموعه بایننس به تدریج به حساب کاربری شما مشکوک شده و برای فعالسازی اکانت خد باید فرایند احراز هویت را طی کنید. در ادامه اما با روش رفع مسدودی Binance با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

صرافی ام ایکس سی (MXC)

صرافی کراکن (Kraken)

آیا امکان رفع مسدودی Binance وجود دارد؟

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance

در حال حاضر کاربران زیادی درباره رفع بلاک بایننس و اقدامات ضروری که بعد از مسدود شدن حساب کربری باید انجام داد سوالاتی دارند. کاربران ایرانی بسیاری وجد دارند که به علت عدم رعایت نکات اساسی حساب کاربری و اموال خود در بایننس را از دست داده، به دنبال راهکاری برای رفع بلاک بایننس هستند. با وجود اینکه راهکارهایی برای رفع بلاک بایننس و یا رفع مسدودی Binance وجود دارد اما باید بدانید با توجه به ایرانی بودن ما این مسئله اصلا ساده نیست.

بیشتر بخوانید: صرافی پنکیک سوآپ (Pancake Swap)

رفع بلاک بایننس

همانطور که گفتیم مجموعه بایننس به محض پی بردن به ایرانی بودن شما، حساب کاربری و دارایی تان را مسدود می کند. اما راه هایی برای رفع بلاک بایننس وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بعد از ورود به وب سایت رسمی یا اپلیکیشن بایننس، اطلاعات حساب کاربری خود را وارده کرده، گزینه Log in را انتخاب کنید. اگر گزینه های مربوط به افزایش امنیت حساب کاربری را فعال کرده باشید با انتخاب گزینه Get code کدهای مورد نیاز برای ورود به حساب را وارد کنید. سپس در صفحه ای مشابه با تصویر زیر گزینه Reactive Now را انتخاب کنید تا پروسه فعالسازی مجدد اکانت بایننس شما آغاز شود.

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
آموزش رفع بلاک اکانت بایننس

توجه داشته باشید که اگر از مسدودسازی اکانت شما کمتر از دو ساعت گذشته باشد نمی توانید مجددا آن را بازگشایی کنید. درواقع رفع مسدودی Binance حداقل دو ساعت بعد از مسدود شدن آن امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

در بخش بعد و پس از اینکه تمام موارد را با دقت بررسی کردید باید گزینه Reactive Account را انتخاب کنید تا وارد مراحل بعد شوید. سپس باید مراحل امنیتی بعدی را طی کنید:

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
رفع بلاک در بایننس

گزینه دریافت کد را انتخاب کرده، همه کدهای مورد نیاز مانند کد تایید ایمیل، کد تایید گوگل و سایر موارد را وارد کنید. توجه کنید که استفاده از کد تایید تلفن به علت آی پی ایران برای ما امکان پذیر نیست در صورت استفاده از آن، به علت شماره تلفن همراه، بایننس متوجه منطقه جغرافیایی محل سکونت می شود.

بنابراین برای دریافت کد تایید توصیه ما استفاده از ابزار گوگل آتنتیکیتور (Google Authenticator) است. به دلایل امنیتی کد تایید تلفن و کد تایید ایمیل فقط برای ۳۰ دقیقه معتبر است. در نتیجه بهتر است کدها را در بازه زمانی مشخص وارد کنید.

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
رفع بلاک در بایننس

بعد از این با دنبال کردن دستورالعمل ها مراحل احراز هویت که در ادامه آمده را پیگیری کنید. این مراحل با توجه به وضعیت حساب می تواند برای هر کاربر متفاوت باشد.

پاسخگویی به سؤالات امنیتی: قبل از انتخاب گزینه شروع پاسخگویی به سؤالات، دستورالعمل‌ها را با دقت مطالعه کنید.

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
رفع بلاک در بایننس
رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
آموزش رفع بلاک اکانت بایننس

احراز مدارک هویتی: نوع مدرک هویتی (پاسپورت، گواهینامه، کارت ملی) که قصد آپلود آن را دارید انتخاب نمایید و سپس آن را آپلود کنید.

رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
آموزش رفع بلاک اکانت بایننس

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

پیش از این برای کاربرن ایرانی امکان احراز هویت وجود داشت. مجموعه بایننس بعد از احراز هویت با مدارک ایرانی به کاربران مجوز میداد که موجودی حساب خود را در مدت زمان مشخصی برداشت کنند. اما مجوز فعالیت مجدد وجود نداشت. در حال حاضر قطعیتی درباره این مسئله وجود ندارد و ممکن است بعد از احراز هویت با مدارک ایرانی، اجازه برداشت موجودی به شما داده نشود.

توصیه ما اما این است که اگر به یک ایرانی با مدارک هویتی خارجی و یا حتی فرد خارجی به عنوان دوست اعتماد دارید، برای احراز هویت حساب خود از آن ها استفاده کنید.  توجه داشته باشید که در این زمینه افراد کلاهبردار بسیاری وجود دارند که با وعدۀ احراز هویت با مدارک خارجی قصد فریب و کلاهبرداری از شما را دارند. پس برای این کار به افراد معتمد، مطمئن و شناخته‌شده‌ای رجوع کنید که امکان دسترسی به آنها برایتان وجود داشته باشد.

    • شناسایی چهره: نکات گفته‌ شده در این قسمت را مطالعه کنید و سپس گزینه شروع فرآیند را انتخاب نمایید.
    • بعد از انجام مراحل و مطالعۀ نکات، گزینۀ Got it را انتخاب کنید و منتظر نتیجه بمانید.
رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
آموزش رفع بلاک اکانت بایننس
رفع بلاک بایننس ؛‌ آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت Binance
آموزش رفع بلاک اکانت بایننس

همانطور که گذشت در این مطلب به آموزش رفع بلاک بایننس پرداختیم. کاربران ایرانی زیادی وجود دارند که به علت عدم رعایت نکات پیش گفته دسترسی خود به بایننس و دارایی خود در این صرافی را از دست داده، به دنبال راه حل جدیدی برای فعال سازی حساب کاربری خود هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشکلات کار با صرافی بایننس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر