;
coinex

فروش ویژه کوییک سایپا مرداد 1401 + شرایط و قیمت

سایپا لحظاتی پیش شرایط و قیمت فروش ویژه کوییک سایپا مرداد 1401 را اعلام کرد. این خودرو به طور پیشفروش در مرداد ماه به فروش می‌رسد.

سایپا قصد دارد تا پایان مرداد ماه، کوییک آر اتوماتیک را در قالب پیشفروش به مشتریان عرضه کند. حال شرایط فروش و قیمت این محصول مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ؛ برابری عرضه و تقاضا؟!

فروش ویژه کوییک سایپا مرداد 1401

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های پیش فروش محصولات خود تصمیم گرفته که سایپا کوییک R اتوماتیک را در مرداد ماه به بازار عرضه کند. طرح فروش فوری کوییک مرداد 1401 از صبح پنج‌شنبه 6 مرداد ماه 1401 آغاز شده است و در ادامه جزئیات شرایط فروش این محصول را مشاهده می‌کنید.

در این طرح سایپا، کوییک آر اتوماتیک را با مبلغ پیش‌پرداخت 143 میلیون و 973 هزار تومان عرضه خواهد کرد. البته بنابر اعلام سایپا، قیمت نهایی این محصول در زمان تحویل و تسویه حساب خودرو اعلام خواهد شد و موعد تحویل نیز آبان 1401 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خارج شدن خودروهای سایپا از روند قرعه کشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    اول کویک های که پولشو از پارسال از مردم گرفتن و بدن فروش جدید پیش کششون

    پاسخ

    عالی هست ای کاش ایران خودرو هم اینجوری میشد اینجوری واقعا هرکسی نیازمند هست خرید میکنه و کسی دنباله سود و دلالی نیست

    پاسخ

    کوییک اصلا ماشین خوبی نیست رانندگی داخلش برا ۳۰دقیقه خسته کنندس.صدای موتور زیاد هست داخل فرمونش بازورو میشکنه.کاش ازرده خارج شه.فقط بوقش خوبه.تمام

    پاسخ

    کوییک نه ماشین خوکی برازنده این خودرو زشته

    پاسخ

    خودزوسازی ایران یعنی لگن سایگا و ایرانخودرو نداره

    پاسخ

    توروخدااین *** رو جمع کنین چی مسخره کردین مملکتوچهارتا اسکل مملکتو دست گرفتن ویل نمیکنن.ماشین خارجی روواردکنین مردم لذت ببرن حتاشده مدل2010بخدابهتره این لکندا…

    پاسخ

    تو اخبار و تلوزیون همه چی گل و بلبله ولی ما قرار بود ماشین ۳ ماه بدن الان یکساله منتظر ماشینیم آقایون مدیرعامل سایپا بسه از این همه ظلم

    پاسخ

    خودروهای خارجی کی و چند وقت دیگر وارد بازار ایران میشوند لطفا در رابطه با این اطلاع رسانی بفرمایید

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    در رابطه با واردات خودرو باید گفت که هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. در حال حاضر باید انتظار تدوین و ابلاغ رسمی آیین‌نامه واردات خودرو توسط دولت رو داشته باشیم که مدت‌ها است قراره منتشر بشه. جدیدترین خبر در این باره، مربوط به ممنوعیت واردات خودروی بالای 20 هزار دلار هست.

    پاسخ

    ماشین ما‌ رو هم یک سال هنوز ندادین بعد با چه رویی دوباره ثبت نام میکنین

    پاسخ