;
coinex

وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در یک جلسه مجازی درباره کریپتو بحث کردند

وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در جلسه‌ای مجازی درباره وضعیت قانون‌گذاری رمزارزها به گفتگو پرداختند. جزئیات این جلسه تاکنون منتشر نشده است.

نورالدین نباتی (Nureddin Nebati)، وزیر دارایی ترکیه، برگزاری یک جلسه مجازی با چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس را تأیید کرده اما جزئیاتی از موضوع این جلسه فاش نکرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

جزئیات ملاقات مجازی وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس

وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در یک جلسه مجازی درباره کریپتو بحث کردند

نورالدین نباتی از طریق توییتی که در 27 ژوئن منتشر کرد، اظهار داشت که این جلسه بر مسائل اکوسیستم بلاک چین و ارزهای دیجیتال متمرکز بوده است اما هیچ یک از طرفین حاضر به افشای جزئیات بیشتر درباره جلسه نشدند.

ترکیه یکی از بزرگترین پایگاه‌های مشتریان بایننس در دنیا به شمار می‌رود. این کشور برای صرافی بایننس اهمیت بسیار بالایی دارد. داده‌های سیمیلار وب (Similarweb) نشان می‌دهد که کشور ترکیه منبع اصلی ترافیک صرافی بایننس به شمار می‌رود. ترکیه در حال حاضر فعالیت‌ خود در راستای قانون‌گذاری کریپتوکارنسی‌ها را آغاز نموده است.

وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در یک جلسه مجازی درباره کریپتو بحث کردند

جلسه میان وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در حالی برگزار شد که این صرافی چند ماه پیش با افتتاح یک مرکز خدمات مشتریان در ترکیه، جای پای خود را در این کشور محکم‌تر کرد.

بایننس در مراسم راه‌اندازی این مرکز اشاره کرد که مرکز خدمات‌رسانی از طریق اپلیکیشن، پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه خواهد داد. این مرکز بخشی از طرح‌های آزمایشی بایننس به شمار می‌رود. در صورت موفقیت آمیز بودن طرح خدمات مشتریان ترکیه، شاهد افتتاح مراکز مشابه در سایر مناطق جهان خواهیم بود.

ترکیه در میان کشورهایی است که علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند. شهروندان این کشور برای مقابله با تورم سرسام‌آور، سرمایه خود را در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. علی‌رغم موارد ذکر شده، روابط میان بایننس و ترکیه چندان خوشایند نیست، زیرا صرافی بایننس به دلیل نقض قوانین رمزارزی کشور ترکیه مورد بررسی قرار گرفته است.

در دسامبر سال گذشته، مقامات ترکیه بایننس را به دلیل عدم رعایت مقررات جدید به جریمه 750 هزار دلاری محکوم کردند. در آن زمان، این میزان جریمه در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رفت. بایننس متهم شد که اطلاعات مشتریان را مطابق قوانین جدید ترکیه ارائه نکرده است و احتمال پولشویی از سوی این صرافی وجود دارد.

وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس در یک جلسه مجازی درباره کریپتو بحث کردند

مشکلات بایننس در کشور ترکیه در واقع منعکس کننده مشکلات کلی این صرافی در سایر حوزه‌های قضایی است. بایننس به دلیل عدم پیروی از مقررات سختگیرانه ضد پولشویی و همچنین سایر خطرات مربوط به ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته است.

تحقیقات نشان می‌دهد که بایننس بیش از 2.3 میلیارد دلار وجوه غیرقانونی را از طریق پولشویی به دست آورده است. از زمان شروع اتهامات علیه بایننس، این صرافی تمرکز خود را بر استخدام پرسنل مخصوص جهت برآورده کردن الزامات حوزه‌های قضایی مختلف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ملاقات آنلاین وزیر دارایی ترکیه و مدیرعامل بایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر