;
coinex

شیائومی ردمی 10A اسپورت معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی که چندی پیش از ردمی 10A رونمایی کرده بود، امروز و ساعاتی پیش نسخه جدیدی از این گوشی با نام شیائومی ردمی 10A اسپورت را معرفی کرد.

شیائومی پیش از این نیز نسخه‌های تحت عنوان اسپورت را برای برخی از گوشی‌های خود ارائه کرده بود که برای مثال می‌توان به ردمی 9A اسپورت یا ردمی 9i اسپورت اشاره کرد. این نسخه‌ها البته اندک تغییرات ظاهری داشتند و معمولا بدون تغییر سخت‌افزاری خاصی عرضه می‌شدند. اما به نظر می‌رسد در گوشی جدید، ردمی علاوه بر تغییر ظاهر، ارتقاهایی نسبت به نسخه معمولی در نظر گرفته است که شامل حافظه رم بیشتر و مواردی دیگر است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده 2022

مشخصات شیائومی ردمی 10A اسپورت

شیائومی ردمی 10A اسپورت معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی جدید ردمی از نظر مشخصات کاملا مشابه با ردمی 10A است و تنها به جای ترکی بحافظه 3/32 و 4/64 گیگابایتی، در یک ترکیب 6/128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

نمایشگر یک پنل LCD در ابعاد 6.53 اینچ با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است که به معنای وضوح تصویر HD پلاس است. یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر، میزبان دوربین سلفی است. نمایشگر مورد بحث دارای نسبت کنتراست 100:1 و نسبت تصویر 20:9 است و از حداکثر روشنایی 440 نیت پشتیبانی می‌کند. این پنل 70 درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش می‌دهد و از قابلیت Reading Mode که تائیدیه TÜV Rheinland را دارد پشتیبانی می‌کند.

پردازنده این دستگاه، تراشه بسیار معمولی مدیاتک هلیو G25 است که در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه پردازش امور را برعهده دارد. این محصول در بخش نرم‌افزاری با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می‌شود و از قابلیت‌های ارتباطی آن باید به اتصال 4G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۰‌ درگاه MicroUSB، پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه و GNSS می‌شوند.

شیائومی ردمی 10A اسپورت معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

این گوشی در پنل پشتی تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه میکرو اس دی که هردو از موارد نایاب در گوشی‌های بالارده هستند در این محصول وجود دارند. سنسور اثرانگشت دستگاه نیز در پشت آن تعبیه شده است. ابعاد محصول 164.9 در 77.7 در 9 میلی‌متر است و وزن آن 194 گرم. قیمت این محصول برای نسخه 6/128 گیگابایتی 138 دلار تعیین شده و در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی ردمی 10A اسپورت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر