;
coinex

قیمت گلکسی A23 5G فاش شد

سامسونگ به زودی از چند مدل میانرده و ارزان قیمت در سری A رونمایی می‌کند. حال و در گزارشی، قیمت گلکسی A23 5G سامسونگ فاش شده است.

اخیرا کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد به زودی گوشی هوشمند میان‌رده جدیدی با نام گلکسی A23 5G را در بازار جهانی عرضه کند. علاوه بر آن، دیده شدن این دستگاه در برخی از پایگاه‌های آماری مانند FCC ،BIS و گیک بنچ، خبر از عرضه این گوشی در آینده نزدیک می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

قیمت گلکسی A23 5G

به تازگی گزارش جدیدی از منبع خبری موثق Gizpie منتشر شده است که قیمت گوشی گلکسی A23 5G را در اروپا مشخص می‌کند. طبق این گزارش، سامسونگ گلکسی A23 5G در اروپا با قیمتی حدود 300 یورو به فروش خواهد رسید.

البته این قیمت مختص نسخه‌ای از این گوشی است که با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی روشن در بازار اروپایی عرضه می‌شود. بر این اساس گلکسی A23 5G با قیمت 300 یورو نسبت به مدل قبلی خود یعنی A22 5G که سال گذشته با قیمت 230 یورو به فروش رسید، 70 یورو گران‌تر خواهد بود.

قیمت گلکسی A23 5G

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی فاش شده است، گلکسی A23 5G دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن و وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. همچنین تایید شده است که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 695، رم 4 گیگابایتی و رابط کاربری OneUI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند، مجهز شده باشد.

از نظر دوربین، احتمالا گلکسی A23 5G دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی SK Hynix با لرزش گیر OIS خواهد بود که با یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی (احتمالا ماکرو و عمق‌سنج) همراه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگو، پورت تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت گلکسی A23 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر