;
coinex

نظر منتقدان درباره سریال House Of The Dragon منتشر شد؛ موفقیت اسپین آف GOT

نظر منتقدان درباره سریال House Of The Dragon  پس از اولین پیش نمایش منتشر شد. با تکراتو همراه باشید تا سریال جدید شبکه HBO را بهتر بشناسید.

شبکه HBO پس از موفقیت سریال Game Of Thrones تلاش بسیاری کرد تا عنوانی شایسته‌ی جانشینی این سریال بسازد؛ اینطور که به نطر می‌رسد، تلاش HBO موفقیت‌آمیز بود.

HBO تصمیم گرفت جهان GOT را گسترش دهد. اولین اقدام این شبکه، امضای قراردادی با خالق GOT یعنی آر آر مارتین بود تا نظارت این نویسنده کهنه کار، بر روی محتوای تولید شده از کتاب ترانه گل و یخ (منبع اقتباس سریال بازی تاج و تخت) سبب ارتقاء کیفیت این آثار شود و احیانا از پایان بد سریال‌ها نیز جلوگیری کند.

نظر منتقدان درباره سریال House Of The Dragon چیست؟

سریال جدید شبکه HBO پیش درآمد سریال محبوب GOT است. این سریال که داستان زندگی خاندان تارگرین را روایت می‌کند که 200 سال قبل‌تر از داستان سریال اصلی رخ می‌دهد. بنابراین خودتان را برای دیدن دوباره تخت آهنین و چند اژدهای غول پیکر آماده کنید.

نظر منتقدان درباره سریال House Of The Dragon

چند روز گذشته، طبق رسم همیشگی، سران شبکه HBO برای آنکه مخاطبان را آماده سریال کنند، اکرانی خصوصی برای منتقدان برگزار کردند. حال این منتقدان نقدهای خود را درباره قسمت اول سریال منتشر کرده‌‌اند که در ادامه چند نمونه از این نقدها را قرار داده‌ایم:

استیو واینتراب: با اینکه فصل آخر سریال بازی تاج و تخت را دوست نداشتم؛ اما پس از دیدن قسمت اول سریال House Of The Dragon امید زیادی دارم که این سریال روند بهتری نسبت به سریال اصلی داشته باشد.

کریستینا ردیش: سریال House Of The Dragon با آنکه سریالی خانوادگی محسوب می‌شود و مشکلات بین اعضای خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد، اما لحن حماسی سریال اصلی را حفظ کرده است و به همان اندازه بزرگ است.

برندون کتز: قسمت اول پر تحرک است و به نظر جانشین خوبی برای سریال Game Of Thrones خواهد بود.

به نظر می‌رسد، واکنش‌های اولیه به سریال خوب بوده است. حال باید دید این سریال می‌تواند به اندازه Game Of Thrones محبوب شود یا خیر. سریال House Of The Dragon در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سریال House Of The Dragon چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر