;
coinex

کل کل مهران غفوریان و بچه مهمونی ؛ نمی‌ذاره بخوابه 😂👌 [+فیلم]

کل کل مهران غفوریان و بچه مهمونی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در مهمونی، شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. حضور دارند. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

مهران غفوریان مهمان برنامه بود. در پایان برنامه بود که ماشین وی خراب شد و مهران غفوریان مجبور شد که شب را به استراحت در خانه آقای طهماسب سر کند ولی در همین حال بود که بچه به گونه کامل سمج وار و مزاحمت آمیز به سراغ او آمد!

ویدیوی کل کل مهران غفوریان در مهمونی با بچه را در ادامه این نوشتار تماشا کنید.

فیلم کل کل مهران غفوریان و بچه مهمونی

شخصیت عروسکی «بچه» با آغاز پخش برنامه مهمونی به یکی از جذاب ترین کاراکترهای فضای مجازی تبدیل شده است. مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش خواهد شد.

مهران غفوریان که ماشینش خراب و خسته در حال خواب بود با مزاحمت های بچه روبرو شد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. ایرج طهماسب در برنامه‌ی جدیدش با همان حس و حال همیشگی حضور دارد. او به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی است و هم شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه شده و هم افراد جدیدی با او در این مجموعه هستند.

کل کل مهران غفوریان و بچه مهمونی ؛ نمی‌ذاره بخوابه 😂😂👌 [+فیلم]

مهران غفوریان بازیگر ، کارگردان ، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ببخشید خیلی ببخشید
    لباس مقاره با لباس بی تی اس کلی فرق داره از بفهمید
    برا اونا آستین بلنده برا مقاره کوتاه
    برا اونا پارچس برا این چرم
    بس کلی فرق داره انقد تبلیغ نکنید ک از از بی تی اس تقلید کرده
    و آقای مقاره از کسی معذرت خواهی نکرده الکی نگید

    پاسخ