;
coinex

شخصیت دکتر استرنج در تریلر جدید بازی Midnight Suns معرفی شد

تریلر جدید بازی Midnight Suns منتشر شد و طی آن شخصیت دکتر استرنج در این بازی به نمایش گذاشته شده است. در این بازی 12 شخصیت حضور خواهند داشت.

در جریان رویداد گیمزکام 2021 کمپانی Firaxis بازی Midnight Suns را معرفی کرد. این بازی براساس شخصیت‌های مارول ساخته شده است و 12 شخصیت ابرقهرمانی در آن حضور خواهند داشت که تا به حال 9 ابرقهرمان آن معرفی شده‌اند. بنابراین باید انتظار معرفی دیگر شخصت‌ها و غافلگیری‌های دیگری را از سازندگان این بازی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر جدید بازی Midnight Suns

جیک سولومون،یکی از طراحان بازی، Midnight Suns را اینطور معرفی می‌کند:

داستان بازی مستقیم و سرراست است، هیچ داستان یا مراحل فرعی وجود ندارد. ابرشرور بازی لیلیث است که هدف بازی نابودی‌اش است. با توجه به اینکه شخصیت اصلی بازی هانتر، دختر لیلیث، خواهد بود، به طور کلی می‌توان بازی Midnight Suns را اینطور توصیف کرد که نوعی نزاع خانوادگی‌ست.

بر اساس ویدئوهایی که از گیم پلی بازی منتشر شده است؛ فرد کنترل یکی از ابرقهرمانان را در مبارزات در اختیار خواهد داشت. ‌نکته‌ عجیبی که در بازی وجود دارد، نامیرائی کاراکترهاست. یعنی شما شکست می‌خورید؛ اما همچنان می‌توانید از ابرقهرمانی که کشته شده، در مراحل مختلف استفاده کنید. چیزی که در واقع به نوعی ضعف در بازی‌ای که روایت دارد، محسوب می‌شود.

بر اساس آنچه در تریلر جدید بازی Midnight Suns از دکتر استرنج می‌بینیم؛ این وضعیت به نوعی یاری دهنده و کمک شخصیت اصلی خواهد بود. در واقع، او با جادو و توانایی‌هایی که دارد، قدرت‌های ابرقهرمانان را تقویت می‌کند، آنها را نجات می‌دهد یا با ویژگی Vapors of Valtorr آنها را نامرئی می‌کند.

به همین خاطر، شخصیت دکتر استرنج در بازی Midnight Suns شخصیتی مستقل حساب نمی‌شود که پلیر کنترلی روی او داشته باشد. هر چند به مرور و با امتیازاتی که از مبارزات مختلف جمع‌آوری می‌کند؛ می‌تواند قابلیت‌های دکتر استرنج را افزایش دهد.

این بازی برای کنسول‌های PC، Xbox، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و 5 در تاریخ 7 اکتبر 2022 (15 مهر) منتشر خواهد شد. در ادامه شاهد تریلر جدید بازی Midnight Suns باشید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید بازی Midnight Suns چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر