;
coinex

ایرباد وان پلاس Nord Buds CE رسما رونمایی شد

طبق اخبار منتشر شده، شرکت وان پلاس ساعاتی پیش محصول مقرون به صرفه و جدید خود یعنی ایرباد وان پلاس Nord Buds CE را در هند رونمایی کرده است.

کمپانی وان پلاس امروز، 1 آگوست 2022 ایرباد بی سیم جدید خود را در هند عرضه و رونمایی کرده است. این ایربادهای جدید با نام Nord Buds CE، دومین مدل TWS این شرکت از سری Nord آن است.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

مشخصات ایرباد وان پلاس Nord Buds CE

وان پلاس نورد بادز از نظر طراحی بسیار زیبا و مدرن است. این دستگاه به درایورهای داینامیک 13.4 میلی متری که حجم صدای باس را افزایش می‌دهند و اتصال بی سیم بلوتوث 5.2 مجهز شده است.

از آنجایی که این ایرباد جدید وان پلاس، عضوی از خانواده مقرون به صرفه و ارزان‌ قیمت نورد است، از برخی قابلیت‌ها مانند حذف فعال نویز (ANC) پشتیبانی نمی‌کند. با این حال این دستگاه از هوش مصنوعی، برای حذف نویز و برقراری صدای واضح و صاف هنگام تماس و مکالمه صوتی، برخوردار است.

ایرباد وان پلاس Nord Buds CE

نورد بادز وان پلاس که از فرمت و کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند، وزنی حدود 3.5 گرم برای هر گوشی دارد و با برخورداری از یک باتری 27 میلی آمپر ساعتی می‌تواند 4.5 ساعت پخش صدا و 3 ساعت تماس تلفنی را برای کاربران ارائه دهد.

علاوه بر این، جعبه شارژ ایرباد وان پلاس به یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که به عمر باتری این محصول 20 ساعت اضافه می‌کند. همچنین این شرکت ادعا کرده است که کاربران می‌توانند تنها با 10 دقیقه شارژ نورد بادز از طریق پورت USB تایپ C، از 81 دقیقه پخش بی وقفه صدا بهره‌مند شوند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گواهی IPX4 و مقاومت آن در برابر آب، جفت شدن سریع، اکولایزر sound master و پشتیبانی از اپلیکیشن HeyMelody اشاره کرد.

OnePlus Nord Buds CE از 4 آگوست 2022 با قیمت 2299 روپیه (حدود 30 دلار)، در دو رنگ سفید و خاکستری، در وب سایت Flipkart، وب‌سایت رسمی شرکت وان پلاس و خرده فروشی‌های دیگر در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ایرباد وان پلاس Nord Buds CE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر