coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی از انسان‌های واقعی محبوب‌ترند!

صنعت اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی این روزها شدیدا پیشرفت کرده و بسیاری از شرکت‌ها از این شخصیت‌های غیرواقعی، بهره تبلیغاتی می‌برند.

رزی یک اینفلوئنسر مشهور در کره جنوبی است که حالا بیش از 130 هزار دنبال کننده اینستاگرامی دارد. او در حساب شخصی اینستاگرامش تصاویری از ماجراجویی‌هایش منتشر می‌کند و در عین حال خواننده و مدل است. آرایش بی‌عیب و نقص او همیشه در نقطه کمال قرار دارد اما هیچ یک از این موارد واقعی نیست!

بیشتر بخوانید: خودآ‌گاهی هوش مصنوعی GPT-3 به مرحله‌ای رسیده که درباره خودش مقاله می‌نویسد

اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی

رزی انسانی مجازی است،‌ آنقدر واقع‌بینانه ساخته شده که معمولا با انسان‌های واقعی اشتباه گرفته می‌شود. البته در این زمینه او تنها نیست و از زمان ایجاد در سال 2020 تا امروز، قراردادهای تجاری و حمایت‌های مالی بسیاری کسب کرده‌ است و در نمایش‌های مد مجازی حضوری پر رنگ داشته و حتی دو اهنگ پرطرفدار نیز منتشر کرده است.

بنابر گفته شرکت تولید‌کننده رزی در سئول، رزی درواقع ترکیبی است از دنیای واقعی و مجازی:

او می‌تواند هر کاری را که انسان‌ها نمی‌توانند انجام دهد؛ در شبیه‌ترین شکل انسانی انجام دهد.

اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی از انسان‌های واقعی محبوب‌ترند!

این روزها صنعت انسان مجازی به کسب و کاری سودمند برای شرکت ها در دنیای تبلیغات بدل شده است. این رویه کاملا جدید کسب درآمد یک خصیصه متفاوت نسبت به کسب درآمد از انسان واقعی دارد و آن اینکه اینفلوئنسر رویایی و جذاب که از قضا مجازی هم هست، هیچگاه پیر نمی‌شود، از نظر ظاهری عیب و نقشی ندارد و احتمالا هیچگاه گرفتار رسوایی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر