;
coinex

تریلر جدید سریال Andor اسپین‌آف دنیای جنگ ستارگان منتشر شد

تریلر جدید سریال Andor منتشر شد. از همین حالا، طرفداران جنگ ستارگان خودشان را برای دیدن سریالی فوف‌العاده آماده می‌کنند.

دیزنی پلاس برای محتواهای استریم جدید خود، چند سالی‌ست که با همکاری کمپانی لوکاس فیلم، به سراغ ساخت اسپین‌آف‌های متعدد از دنیای جنگ ستارگان رفته است. اولین سریالی که در این جهان روایت ‌می‌شد، سریال Mandalorian بود. اثری که خیلی زود در دل هواداران جا باز کرد.

پس از موفقیت این سریال، لوکاس فیلم و دیزنی مصمم شدند تا سریال‌های دیگری از این جهان بسازند. جدیدترین دستپخت این دو کمپانی سریال Andor است. این سریال پیش‌درآمد فیلم Rouge One: A Star Wars Story است که وقایع 6 سال قبل از این فیلم را روایت می‌کند. نکته جالب اینکه، خود فیلم Rouge One: A Star Wars Story اسپین‌آف فیلم جنگ ستارگان محصول 1977 است.

هر آنچه تریلر جدید سریال Andor درباره سریال به ما می‌گوید

داستان به دورانی اشاره دارد که امپراطوری سراسر کهکشان را در اختیار گرفته و بر آن حکمرانی می‌کند. کاسیان آندور به نقش‌آفرینی دیگو لونا به عنوان یکی از اعضای گروه شورشیان تلاش می‌کند به ارتش امپراطوری نفوذ کند تا با اطلاعاتی که به دست می‌آورد، به امپراطوری ضربه بزند. سازندگان اثر، سریال Andor را اثری جاسوسی معرفی کرده‌اند که بیننده شاهد مأموریت‌های خطرناکی خواهد بود که باید به انجام برسد. پس شاهد تعلیق و هیجان بالایی خواهیم بود.

تریلر جدید سریال Andor

در این سریال علاوه بر دیگو لونا، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس ایفای نقش خواهند کرد.

سریال Andor با تأخیری 20 روزه منتشر خواهد شد. در تریلر جدید سریال Andor تاریخ پخش سریال 21 سپتامبر (30 شهریور) عنوان شده است. در حالیکه قرار بود در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) بر روی استریم دیزنی پلاس قرار بگیرد.

در پایان تریلر جدید سریال Andor را با هم خواهیم دید:

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما دباره تریلر جدید سریال Andor چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر