;
coinex

رندرها و مشخصات فنی اوپو واچ 3 منتشر شد

رندرها و مشخصات فنی اوپو واچ 3 که قرار است به زودی به صورت رسمی در بازار چین عرضه شود، توسط افشاگران در فضای مجازی منتشر شده است.

همان طور که می‌دانید شرکت اوپو به زودی سری ساعت‌های هوشمند OPPO Watch 3 را به صورت رسمی در چین عرضه خواهد کرد. در همین راستا افشاگر مشهور، Digital Chat Station، جزئیاتی را درباره Watch 3 منتشر کرده است که برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند.

این افشاگر پیشتر ادعا کرده بود که قرار است اوپو واچ 3 از تاریخ 8 آگوست به صورت رسمی در بازار چین عرضه شود. همچنین به تازگی Digital Chat Station رندرهایی را از Watch 3 در فضای مجازی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات فنی اوپو واچ 3

تصاویر منشر شده از OPPO Watch 3 نشان می‌دهند که این ساعت دارای یک صفحه نمایش منحنی است. در سمت راست این ساعت یک دکمه قابل چرخش نصب شده است. همچنین این دستگاه که دارای قاب فلزی و بند چرمی است، احتمالا در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی اوپو واچ 3

در طول چند روز گذشته، DCS نیز برخی از مشخصات اصلی Watch 3 را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود OPPO Watch 3 به یک صفحه نمایش 1.91 اینچی از نوع AMOLED که از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند، مجهز شده باشد. علاوه بر آن، هفته گذشته، شرکت اوپو اعلام کرد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 به همراه کمک پردازنده آپولو 4 پلاس، برخوردار است.

با وجود اطلاعات زیادی که درباره این ساعت منتشر شده است، هنوز اندازه دقیق باتری آن مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که با شارژ کامل این ساعت، تا 15 روز نیازی به شارژ مجدد وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های اوپو واچ 3 می‌توان به ECG، NFC و سیم کارت الکترونیکی (e-SIM) اشاره کرد. همچنین این امکان وجود دارد که این ساعت با درجه 5ATM در برابر آب مقاوم باشد.

بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که OPPO Watch 3 با شماره مدل OWW211 / 212 / 213 در سه نسخه وارد بازار شود. ممکن است این ساعت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات فنی اوپو واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر