;
coinex

تایید ساخت فیلم اترنالز 2 به طور اتفاقی!

هرچند در مراسم کامیک کان ۲۰۲۲، مارول هیچ اشاره‌ای به ساخت فیلم اترنالز 2 نکرد، اما یکی از صداپیشگان این فیلم ساخت دنباله این فیلم را تائید کرده است.

پتن اسوالت، یکی از صداپیشگان اترنالز 1 بوده که صداپیشگی شخصیت Pip the Troll را بر عهده داشت. وی طی مصاحبه خود اعلام کرده که Eternals 2 به کارگردانی کلویی ژائو ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

جزئیات بیشتر درباره ساخت فیلم اترنالز 2

پتن اسوالت در مصاحبه خود با The Today Show درباره ساخت دنباله Eternals گفته است:

آن‌ها اعلام کرده‌اند که دنباله فیلم جاودانگان ساخته می‌شود و کلویی ژائو مانند عنوان اول کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. بنابراین امیدوارم ماجراجویی‌های بیشتری برای شخصیت‌های Starfox و Pip وجود داشته باشد.

ساخت فیلم اترنالز 2

هرچند آخرین سکانس‌های قسمت اول به‌گونه‌ای بود که مارول اگر بخواهد، بتواند دنباله آن را نیز بسازد، اما هنوز مشخص نیست که این قسمت جدید یک دنباله کامل است یا بخشی از یک فیلم تیمی.

در فیلم اول، جاودانگان با تبدیل شدن اسپرایت به انسان در پایان فیلم در هم شکستند، درحالی که سرسی، فستوس و کینگو ظاهرا توسط Arishem the Judge برده شدند تا با قضاوت روبه‌رو شوند.

در آخرین تیتراژ فیلم شوالیه سیاه را دیدیم که با تاریخچه خانوادگی خود مواجه می‌شود و مارول اگر بخواهد، می‌تواند دنباله داستان را از ادامه این سکانس بسازد.

با این حال، این استودیو هنوز اطلاعیه رسمی در این باره منتشر نکرده و حتی نیت مور، تهیه کننده مارول نیز قبلا اشاره کرده بود که ساخت جاودانگان 2 برای استودیو چندان هم واجب نیست. حال باید صبر کرد و دید آیا ادعاهای این صداپیشه 53 ساله درست هستند یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم اترنالز 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر