;
coinex

شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس ؛ بزرگترین صرافی آمریکا در بحرانی بزرگ!

صرافی کوین بیس در ماه‌های اخیر با مشکلات حقوقی سنگینی مواجه شده است و شرکت‌های حقوقی شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس تنظیم کرده‌اند.

شرکت Brager Eagel & Squire، یک شکایت دسته جمعی جدید علیه Coinbase Global تنظیم کرد. در این شکایت متهمان اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای ارائه داده‌اند. پرونده جدید پس از اعلام خبر همکاری کوین بیس با BlackRock در گزارش فصل دوم 2022 تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: صرافی غیرمتمرکز چیست

جزئیات شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس

شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس ؛ بزرگترین صرافی آمریکا در بحرانی بزرگ!

تعداد شکایات علیه کوین بیس در حال افزایش است. طبق گفته Brager Eagel & Squire، شرکت حقوقی سهامداران، یک شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس تنظیم شده است و شاکیان کوین بیس را به ارائه اظهارات کاذب و گمراه کننده محکوم کرده‌اند.

کوین بیس در گذشته اعلام کرده بود که در صورت ورشکستگی شرکت در گزارش سه ماهه اول 2022، پلتفرم با مشتریان به عنوان طلبکاران بدون تضمین رفتار خواهد کرد. بازار سهام در روزهای بعدی با ریزش مواجه شد. بریان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر اجرایی کوین بیس در این راستا توضیح داد که افشاگری‌ها بلافاصله پس از ماه می انجام شده است.

گزارش بلومبرگ مبنی بر تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درباره کویس بیس هم منجر به تضعیف بیشتر قیمت سهام عادی در بازار شد. به عقیده کمیسیون بورس و اوراق بهادار، صرافی کوین بیس به معامله‌گران آمریکایی اجازه معامله اوراق بهادار ثبت نشده را داده بود. Pomerantz LLP نیز یک شکایت دسته جمعی علیه Coinbase تنظیم کرده است.

کوین بیس گلوبال از دادگاه عالی ایالات متحده درخواست کرد تا به دعوای قضایی پایان دهد. این اتفاق منجر به بروز مشکلات بیشتر برای کوین بیس شد. کوین بیس همچنین خواستار مداخله اضطراری در پرونده‌ها شده بود. به عقیده کوین بیس، در صورتی که اجازه ادامه دادخواست‌ها داده شود، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به وجود خواهد آمد.

به گزارش سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، کوین بیس در میان 40 پلتفرم در حال بررسی قرار دارد. کوین بیس در آستانه انتشار گزارش درآمد خود برای سه ماهه دوم خبر همکاری خود با بلک راک (BlackRock) را اعلام کرد. این معامله تأثیر مثبتی بر قیمت سهام COIN داشت.

گزارش Zacks Equity پیش‌بینی می‌کند که کویس بیس در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود به احتمال زیاد “کاهش سالیانه درآمد ناشی از درآمدهای کمتر” را به ثبت خواهد رساند. زکس پیش‌بینی می‌کند که درآمد فصلی کوین بیس حدود 877.32 میلیون دلار خواهد بود. این میزان حدود 60.6 درصد کمتر از سه ماهه سال گذشته است. سهام کوین بیس در حال حاضر 60 درصد کاهش یافته و Ark Investment Management بیش از 1.41 میلیون سهم از سه صندوق خود را در هفته گذشته تخلیه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت دسته جمعی علیه کوین بیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر