;
coinex

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

صرافی کوینکس یک پلتفرم معامله ارز دیجیتال و از بهترین صرافی ها است که در این جستار به بررسی آن و راهکارهای حل مشکل کوینکس (Coinex) می پردازیم.

صرافی کوینکس یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتالی است که در سال 2017 در چین تاسیس شد. این صرافی دارای طیف گسترده ای از رمزارها مانند بیت کوین، اتریوم، و شماری زیادی از آلت کوین ها است و از معاملات اوراق قرارداد آتی یا فیوچرز و برخی از آن ها پشتیبانی می کند.

این صرافی توکن بومی خود را راه اندازی کرده و میتوان با آن در این پلتفرم به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت. اگرچ زمان زیادی از تاسیس صرافی کوینکس نمی گذرد، اما در حال حاضر برنامه هایی برای ساخت یک صرافی غیرمتمرکز نیز ارائه شده که بودجه ن از محل کوینکس توکن (CET) تامین شده است.

همچنین کوینکس یک گزینه محبوب برای کاربران ایرانی به شمار می آید. اما این صرافی نیز مانند شماری دیگر از ابزارها و بسترهای آنلاین یا تحت وب با مشکلات و ارورهایی گاه و بی گاه مواجه است. در جستار پیش رو قصد ما، بررسی، معرفی و راهنمای حل مشکل کوینکس است. اگر شما هم از کاربران کوینکس هستید که بعضا با مشکلات زیادی مواجه می شوید، تا پایان ما را همراهی کنید.

حل مشکل کوینکس (Coinex)

رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

صرافی کوینکس مجموعه گسترده‌ ای از ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش دارد. این رمز ارزها به صورت جفت ارز در برابر ارزهای مطرح بازار قابل معامله هستند. عمده جفت‌ های رمز ارزی قابل معامله در Coinex بر پایه رمز ارزهای تتر (USDT)، یو اس‌ دی‌ سی (USDC)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بیت کوین کش (BCH) هستند.

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

اما همانطور که گفتیم استفاده از همه قابلیت های این صرافی محبوب و موفق همیشه چندان بدون مشکل نیست و بعضا کاربران با مشکلات عدیده ای در استفاده های معمول خود از این صرافی مواجه می شوند. در ادامه قصد داریم به راهنمایی برای حل مشکل کوینکس بپردازیم. برخی از رایج ترین مشکلات این سرویس، برخی از مهمترین مشکلات آن مربوط به مشکل گوگل آتنتیکیتور (Google Authenticator)، مشکل عدم دریافت پیامک و برخی موارد دیگر است. در ادامه برای حل مشکل کوینکس با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

حل مشکل کوینکس : گوگل آتنتیکیتور (Google Authenticator)

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

اخیرا کاربران زیادی گزارش هایی مبنی با مواجهه با برخی مشکلات حین وارد کردن رمز یکبار مصرف گوگل آتنتیکیتور (Google Authenticator) در کوینکس داده اند. بر این اساس مشکل اصلی این جاست که خطای رمز اشتباه داده می شود آن هم در حالی که رمز صحیح است. در ادامه قصد داریم نحوه رفع خطای گوگل آتنتیکیتور کوینکس را آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: توکن Bafe IO چیست

صرافی کوینکس همانطور که گفتیم حالا از بزرگترین و محبوب ترین صرافی های دنیاست. این صرافی در بین معامله گران ایرانی نیز محبوبیت زیادی دارد ولی بعضا با مشکلات مهمی مواجه می شود که یکی از آن ها مربوط به Google Authenticator است. در ادامه به شیوه رفع خطای گوگل آتنتیکیتور کوینکس خواهیم پرداخت.

به دلایل امنیتی، کاربران در ورود به این صرافی و برای ورود به حساب خود و همچنین برداشت دارایی هایشان، از ویژگی تایید هویت دو عاملی استفاده می کنند. نرم افزاری که برای این منظور استفاده می شود، گوگل آتنتیکیتور است. این سرویس، برای ورود به حساب های کاربری مختلف، رمز یکبار مصرف 60 ثانیه ای تولید می کند.

با استفاده از تأیید هویت دوعاملی، کاربر یک بار گذرواژه خود را وارد می‌ کند و یکبار هم موظف است کد یک‌ بار مصرف نرم‌ افزار گوگل آتنتیکیتور را وارد کند. به این ترتیب، در صورت لورفتن گذرواژه کاربر، باز هم دسترسی به حساب کاربری بدون رمز گوگل آتنتیکیتور امکان‌ پذیر نخواهد بود و به‌ همین دلیل، این قابلیت نقش مهمی در تأمین امنیت حساب کاربری و جلوگیری از دزدی و فیشینگ دارد.

توجه کنید که تایید هویت دوعاملی در سرویس کوینکس از دو شیوه انجام می شود. پیامک و نرم افزار مورد بحث یعنی گوگل آتنتیکیتور. اما به علت تحریم های بین المللی اکیدا توصیه می شود از پیامک برای تایید هویت دوعاملی استفاده نکنید و نرم افزار گوگل خود بهترین گزینه است.

اخیرا برخی کاربران در ورود به حساب کوینکس با استفاده از گوگل آتنتیکیتور با مشکلاتی مواجه شده اند که حالا روش رفع خطای گوگل آتنتیکیتور کوینکس را به شما آموزش خوایم داد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

حل مشکل کوینکس در تایید هویت دو مرحله ای

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

 

برای ورود به کوینکس شما باید نام کاربری خود و گذرواژه تان را وارد کنید. در صورتی که داده های ورودی درست باشد، در صفحه Security verification کوینکس از شما می خواهد که کد تایید هویت دوعاملی را وارد کنید. اما ممکن است بعد از وارد کردن کد، با پیغامی به این مضمون مواجه شوید که از خطای تایید هویت دو عاملی در گوگل آتنتیکیتور حکایت دارد. اما برای حل این مشکل باید چه کرد؟

ابتدا باید بدانید که وقتی سیستم می گوید کد هماهنگ نیست اما شما کد را کاملا درست وارد کرده اید. مشکل اصلی به عدم هماهنگی سیستم مربوط است. اما برای همگام سازی چه می توان کرد؟

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

در شرایطی که زمان همگام نباشد، رمز گوگل آتنتیکیتور در گوشی شما نمایش داده می شود. اما وقتی آن را وارد کنید، سیستم رمز ورودی را منقضی شده در نظر میگیرد. برای حل مشکل کوینکس در این مورد خاص، در نرم افزار گوگل آتنتیکیتور به بخش تنظیمات رفته، سپس گزینه Time correction for codes را انتخاب کنید و Sync now را بزنید. چند ثانیه منتظر بمانید تا عملیات نهایی شود. با انجام این مراحل، زمان‌ بندی کوینکس با گوگل آتنتیکیتور تطبیق داده می‌ شود و مشکل خطای دوعاملی حل می‌ شود. اما اگر باز هم مشکل حل نشد، می ‎‌توانید از این روش‌ ها نیز استفاده کنید:

 

مرورگر خود را در حالت اینکاگنیتو (Incognito) قرار دهید. اینکاگنیتو یک تب در مرورگر کروم است که می‌ توانید با فشردن دکمه‌های Ctrl+Shift+N به آن دسترسی خواهید داشت. این تب کوکی‌ های قبلی را در نظر نمی‌ گیرد و به این ترتیب می‌ توان با استفاده از آن، بعضی از خطاها را رفع کرد.

گفتنی است که تب اینکاگنیتو فقط مختص گوگل کروم است، اما در سایر مرورگرها هم عملکردهای مشابهی وجود دارد. در مرورگر اینترنت اکسپلورر، پنجره INprivate و در فایرفاکس نیز New secret window همین کارآیی را دارند. پاک کردن حافظه کش و کوکی مرورگز نیز می تواند به رفع مشکل کوینکس کمک کند. در نهایت، استفاده از نرم افزار موبایل کوینکس را به جای استفاده مستقیم از وب سایت توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

رفع مشکل پیامک کوینکس

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور

عموم سرویس ها و اپلیکیشن ها در مراحل ثبت نام خود، از ارسال کد تاییدیه در لحظه ایجاد اکانت استفاده می کنند و کوینکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما اخیرا برخی کاربران از خطای عدم دریافت پیامک کوینکس گزاش داده اند. در اینجا برای رفع مشکل پیامک کوینکس قصد داریم راهکارهایی به شما آموزش دهیم.

توجه کنید که در حال معمول، رفع مشکل پیامک کوینکس هیچ ربطی به صرافی کوینکس ندارد و حل آن به اپراتورهای داخل کشور مربوط است. درواقع به علل گوناگونی از تحریم ها گرفته تا مواردی دیگر، ارسال و دریافت پیامک از سوی سرویس های خارجی با مشکلا عمده ای مواجه است. توصیه ما این است که برای ورود به اکانت به جای استفاده از سیستم ارسال و دریافت پیامک، از همان روش تایید هویت دو مرحله ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

اگر تا به حال ورود به کوینکس با گوگل اتنتیکیتور را فعال نکرده اید و نمیتوانید منتظر دریافت پیامک تاییدیه باشید، مراحل زیر را که از بخش پشتیبانی صرافی کوینکس تهیه کرده ایم طی کنید:

  • ابتدا از سلامت آنتن دهی دستگاه حصول اطمینان کنید.
  • سپس لیست سیاه پیامک های خود را چک کنید.
  • در نهایت حالت پرواز موبایل را فعال و یا غیرفعال کنید و نهایتا گوشی را ری استارت کنید.
  • اگر این سه کار را انجام ندادید و مشکل حل نشده به پشتیبانی کوینکس اطلاع دهید.

توجه کنید که هنگام ارسال این درخواست، مدل تلفن همراه، سیستم عامل دستگاه و کشور و شهر خود را علاوه بر اطلاعات هویتی ارسال کنید. برای ارسال تیکت به پشتیبانی کوینکس مراحل زیر را بپیمایید:

حل مشکل کوینکس (Coinex) ؛ رفع خطای ورود، عدم ارسال SMS و گوگل آتنتیکیتور
حل مشکل کوینکس با ارسال درخواست به پشتیبانی
  • به صفحه ارسال تیکت در کوینکس بروید.
  • هنوان را باید اینگونه نوشت: Two-step SMS will not be sent
  • نهایتا روی گزینه other بزنید.
  • متن پیام را نیز با تکیه بر نمونه زیر بنویسید:

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

I don’t have access to my account because the message will not be sent to me, please help me log in to my account to enable Google verification.

I request a Google Authenticator key.

  • در اینجا باید برخی اطلاعات هویتی و مدارک را به طور دیجیتالی ارسال کنید که شامل عکس پاسپورت به همراه دست نوشته ای با عنوان کوینکس است. در اینجا تاریخ میلادی روزی که این کار را انجام می دهید نیز وارد کنید.

البته که اگر پاسپورت ندارید می توان از کارت ملی و اطلاعات آن به جای آن استفاده کرد. اما تمام اطلاعات را به زبان انگلیسی بنویسید. از پیامک ها و ایمیل های کوینکس نیز اسکرین شات گرفته و برای کوینکس بفرستید و اگر ممکن بود اطلاعاتی از مقدار اموالی که در حسابتان هست نیز ذکر کنید.

نهایتا روی گزینه Submit بزنید و منتشر پاسخ باشید. توجه کنید که اگر ایمیل تکراری بفرستید چون در انتهای صف پاسخ دهی قرار خواهید گرفت. و پاسخ شما با تاخیر ارسال می شود. پس همان یک باری که ارسال کردید کفایت می کند. نهایتا تکرار این امر ضروری به نظر می رسد که به محض اینکه وارد اکانت شدید ورود دو مرحله با گوگل اتنتیکیتور یا همون TOTP رو فعال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حل مشکل کوینکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (69 نظر)

    با سلام یه مدتی میخوام وارد حساب کوینکسم بشم بعد از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری میزنه ورود ممنوع است چیکار باید کنم

    پاسخ

    باسلام وخسته نباشید،من چند هفته است که وارد کیف پول کوینکسم میشم ی مقدار ارز دارم که تو این چند هفته هرچی می‌خوام ارزهامو تبدیل ب تتر کنم یا به هر ارز دیگه ای ی پیغام میاد برام (که طبق درخواست نظارت در منطقه شما نمی‌توانیم خدمات را برای شما فعال کنیم) ممنون میشم راهنماییم کنید چطور این مشکل برطرفش کنم

    پاسخ

    با سلام ایمیل من که باهاش وارد کوینکس شدم از طرف گوگل بنا به دلایلی حذف شده است و امکان بازگردانی ایمیل نیست الان مقدار تتر که داخل کوینکس دارم را نمیتوانم انتقال بدم چون واسه انتقال به ایمیلم نیاز هست الان نمیدونم چیکار کنم راهی هست بدون ایمیل بشه انتقال داد

    پاسخ

    دوستان منم همین مشکل رو داشتم واقعاا یه بنده خدایی کمکم کرد مشکلم حل شد و تونستم کد رو دوباره به دست بیارم شماره ی تلگرامشو میزارم سوالی داشتین ازش بپرسین واقعاا نابغست 🙏

    48 06 310 1414 +

    @amirali_cad

    پاسخ

    با تشکر از توضیحات شما. از امروز صبح تا الآن بیش از ۱۲ ساعت است که سایت صرافی کوینکس امکان ورود ندارد و مدان خطای اینترنت را نشان میدهد در حالیکه سایتها و اپلیکیشنهای دیگر چنین مشکلی ندارند لطفا” ارائه طریق بفرمایید
    با سپاس بیکران

    پاسخ

    سلام
    من با فیلتر شکن اکسپرس وارد میشدم به حساب کوین نکس چند روز هست خرابه با سایفون وارد میشم دارایی ها رو نشون نمیده و اجازه ترید نمیده علت فیلتر شکنه .

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من مرحله TOTP را انجام‌دادم فقط در مرحله MOBILE شماره همرامو قبول نمیکنه هشدار میده Mobile has been used چیکار باید بکنمم

    پاسخ

    باعرض سلام
    در حین ورود به اکانت ، بعد از اینکه کد تأیید کوینکس به ایمیل ارسال میشه ، اون رو وارد میکنم اما بعدش میگه email exist لطفا راهنماییم کنید.

    پاسخ

    پلتفرم پرداخت شخص ثالث چی هست از من خواسته تا تایید بشم این پلتفرم را از کجا باید تهیه کنم نمونه داری در عکسش را بزارید ممنون

    پاسخ

    سلام وقتی میخام وارد حساب بشم کد دو عاملی شناسایی نمیکنه میگه باید از پرداخت پلتفرم شخص ثالث عکس بگیرم بفرستم منظور از پلتفرم شخص ثالث چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ

    سلام
    منم مشکلم همینه
    منظور از اسکرین شات واریزی یا برداشتی از پلتفرم شخص ثالث چیه ، باید از کجا اسکرین شات بگیرم
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ

    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بنده یکی از کاربران صرافی کوینکس هستم و با مشکل اختلال ورود و خطای network error رو میده و برای همین اصلا باز نمیشه و برای وی را و یا حتی ترانسفر هم مشکل کد های دو مرحله ای و کانفرم جی‌میل

    پاسخ

    سلام حمیل من توسط گوگل غیر فعال شده آیا راه حلی برای این مشکلی وجود دارد.می شود جمیل را تغییر داد

    پاسخ

    سلام من هر کاری میکنم تتر بزنم به حسابم نمیشه اولین بارمه اکانت ساختم ۳۰۰ تا تتر زدم نشد چند بارم زدم هم از گوشی هم از سایت لطفا اگه میدونید راهنمای کنید

    پاسخ

    دوستان منم همین مشکل رو داشتم واقعاا یه بنده خدایی کمکم کرد مشکلم حل شد و تونستم کد رو دوباره به دست بیارم شماره ی تلگرامشو میزارم سوالی داشتین ازش بپرسین واقعاا نابغست 🙏

    +1
    414
    3100
    648
    @amirali_cad

    پاسخ

    سلام و درود خدمت شما من یک مشکل برای حساب کوینکسم پیش اومده مشابه دوستان که عرض کردند و مشکل اینه که زمانی که می خام انتقال بدم مشکل کد گوگل دارم و زمانی گه شانسی انتقال پیدا میکنه ایمیل کانفرم نمیاد لطفاً پاسخ بدید

    پاسخ

    سلام و درود من یک مشکلی برای حساب کوینکسم پیش اومده و مشکل اینه که زمانی که می خام انتقال بدم کد اتنتیکیتور مشکل دا ه و وقتی هم که درسته ایمیل کانفرم برای من نمی اید لطفا به من جواب دهید

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    یک نفر به ایمیل و رمز من دسترسی پیدا کرده و ایمیل و رمز حساب من رو تغییر داده و من دیگه به حسابم دسترسی ندارم چیکار میتونم بکنم؟ راهی برای مسدود کردن حساب هست؟ لطفا راهنمایی کنید دارم از ترس دق میکنم 😭

    پاسخ

    وای خدادخیرت بده چنروزه داشتم سکته میکردم. حل شد

    پاسخ